Gå til innhold

Hangarbesøk hos babcock (Tromsø)


Anbefalte innlegg

Var innom Babcock i Tromsø på omvisning av hangar, Citation Latitude og King Air 250. For en flightsimmer som meg så var det utrolig interessant å få omvisning der. Vi gikk gjennom komplett "preflight" sjekk, samt at jeg fikk sette sammen en "flightplan" på Latituden under veiledning av sjefflyger i babcock. Ruta vi satte opp var fra Tromsø til Kirkenes. Det gikk veldig bra siden jeg er kjent med avionikken fra før via "Longituden" i fs2020 og youtube videoer av G5000. Jeg er ofte i kontakt med luftambulansen siden jeg jobber i ambulansetjenesten, så ekstra interessant å se hva slags medisinskteknisk utstyr de har ombord på flyene. King Air: LN-BSI var inne på service og var ribbet for medisinteknisk utstyr. Spennende å få trykke på masse knapper og skjermer i cockpit 😉

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg

16.jpg

17.jpg

18.jpg

19.jpg

20.jpg

21.jpg

22.jpg

23.jpg

24.jpg

Endret av Siggen
  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...