Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 25. juli 2022 Premium Medlem Del Skrevet 25. juli 2022 Der var en fiks, til og få frem de, Martin Baker setene, men jeg har mistet oppskriften, på de gamle setene.Trist med de røde lappene bak hjelmen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 25. juli 2022 Del Skrevet 25. juli 2022 (endret) Du må endre Aircraft.cfg fila, atc-id="GIBC0000" bytte ut C (C2 sete) med Q (MBQ7 sete). Og mulig du må endre i Barcode fila i Data/Config mappa også. Her et eksempel der jeg har byttet: [BARCODE21] { TITLE:"SSW FRF104-G K-FN - C2 seat"; CODE: "GNFQ0000"; } Endret 25. juli 2022 av MagTvei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 25. juli 2022 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 25. juli 2022 55 minutter siden skrev MagTvei: Du må endre Aircraft.cfg fila, atc-id="GIBC0000" bytte ut C (C2 sete) med Q (MBQ7 sete). Og mulig du må endre i Barcode fila i Data/Config mappa også. Her et eksempel der jeg har byttet: [BARCODE21] { TITLE:"SSW FRF104-G K-FN - C2 seat"; CODE: "GNFQ0000"; } TAKKER så mye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.