Gå til innhold

Bergen i full 3D


Anbefalte innlegg

Jeg har hatt en kjapp tur over byen med Cessna 310. Ikke veldig lavt, og en relativ rask maskin. Men jeg kan konstatere at vi neppe har hatt så mange 3D bygninger i simulatoren noen gang i Bergen.
Har noen kraftige avgrensninger i terrenget nedenfor fløyen. Nesten som om en kunne tro at det ligger flere scenery oppå hverandre her. Rent bortsett fra disse avgrensningene, så ser dette velig bra ut.

Skjermbilde (7684).jpg

Skjermbilde (7705).jpg

Skjermbilde (7703).jpg

Skjermbilde (7682).jpg

Skjermbilde (7688).jpg

Skjermbilde (7677).jpg

Skjermbilde (7687).jpg

Skjermbilde (7680).jpg

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man ser på Ulriken, så ser man "bergen-features" rundt toppen. De klare tregrensene er ikke i det siste sceneryet fra Bergen. MEN, jeg velger å beholde bergen-features i tillegg, ettersom dette inneholder mange objekter rundt hele området (blant annet Sotrabroen og Askøybroen).
Det skjedde for øvrig noe pussig da jeg tok ut bergen-features. Mange av båtene på havnen var igjen "nedsunket"... (kan være en cache feil).

 

 

Endret av Gunnar van der Meeren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...