Dag Baardsen Skrevet 13. juli 2022 Del Skrevet 13. juli 2022 https://flightsim.to/file/36652/bergen-city 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 14. juli 2022 Del Skrevet 14. juli 2022 Har sett denne, og vil gjerne prøve. Hvordan virker den med f. eks Bergen features? (Ser at masten på Ulriken ser ut til å være en del av det nye sceneryet. Denne er også en del av Bergen features). Er det noen som har testet dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 14. juli 2022 Del Skrevet 14. juli 2022 tror jeg tester denne i kveld. En siste tur før simmen demonteres og gjøres klar for flytting... for 4. gang 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 14. juli 2022 Del Skrevet 14. juli 2022 sees rundt bergen om det er noen andre som skal ha seg en passe low og passe slow kveldstur. Litt slow download bare... men booter opp om 7 minutter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 14. juli 2022 Del Skrevet 14. juli 2022 Jeg har hatt en kjapp tur over byen med Cessna 310. Ikke veldig lavt, og en relativ rask maskin. Men jeg kan konstatere at vi neppe har hatt så mange 3D bygninger i simulatoren noen gang i Bergen. Har noen kraftige avgrensninger i terrenget nedenfor fløyen. Nesten som om en kunne tro at det ligger flere scenery oppå hverandre her. Rent bortsett fra disse avgrensningene, så ser dette velig bra ut. 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 14. juli 2022 Del Skrevet 14. juli 2022 Tok seg godt ut fra høyden du flyr her Gunnar. Fra Melkeplassen mot Dalen var alt default igjen, men kanskje like greit. sceneriet får bli hos meg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 17. juli 2022 Del Skrevet 17. juli 2022 (endret) Når man ser på Ulriken, så ser man "bergen-features" rundt toppen. De klare tregrensene er ikke i det siste sceneryet fra Bergen. MEN, jeg velger å beholde bergen-features i tillegg, ettersom dette inneholder mange objekter rundt hele området (blant annet Sotrabroen og Askøybroen). Det skjedde for øvrig noe pussig da jeg tok ut bergen-features. Mange av båtene på havnen var igjen "nedsunket"... (kan være en cache feil). Endret 17. juli 2022 av Gunnar van der Meeren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.