Gunnar van der Meeren Skrevet 9. juli 2022 Del Skrevet 9. juli 2022 Da har jeg gitt mitt første bidrag til Milviz sin Cessna 310R for FS 2020. LN-MAJ, OY-BJN og N511MB er nå tilgjengelig på flightsim.to 3 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 10. juli 2022 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2022 Er det noen som har lastet ned og testet disse? Jeg har fått en tilbakemelding på flightsim.to om at disse liveryene hindrer Content Manager i å laste. Jeg har selv testet ved å slette de 3 liveryene i Community folderen, for så å laste dem ned i gjen fra flightsim.to. Jeg har ingen problemer med å laste Content Manager, men jeg finner ikke Milviz sin Cessna i CM. Dog har jeg ingen problem med å laste de 3 repaintene - enten ved å sette opp en flight i "World Map" eller ved å gå direkte til "Hangar". Dersom noen har hatt problemer med content manager (knyttet til de 3 repaintene), får jeg gjerne en tilbakemelding om dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 10. juli 2022 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2022 Så tok jeg feil om visningen i Content Manager. Alt av Milviz Cessna 310R vises i listen i CM. Da aner jeg ikke hva som kan være problemet for ham som ikke får lastet Content Manager. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 14. juli 2022 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2022 Meldingen som jeg fikk på flightsim.to var nok ikke noe å bry seg om. Tror at dette er en som sliter med simulatoren jevnt over, og kun poster kritikk når han ikke får noe til. Så har jeg lastet opp 3 liveries til. TF-ELT (1979) er samme fly som OY-BJN (den ble solgt til Island etter at den var i Danmark). N83GH (1978) og PH-VWM (1983) er de to andre. 7 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 15. juli 2022 Premium Medlem Del Skrevet 15. juli 2022 Fantastisk! Tusen hjertelig takk. Absolutt helt nydelige farger til et overraskende fantastisk fly! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.