Gå til innhold

Bodø flyplass!


eddie6413

Anbefalte innlegg

Den er ofte ikke kompatibel med addon flyplasser fordi den inneholder noe terraforming de ikke opplyser om. Jeg har en advarsel om det på infoen for Flesland, men visste ikke den ga problemer på Bodø også. Skal notere det. 

Det er mulig å deaktivere real taxiways per flyplass, men jeg husker ikke for øyeblikket hvordan. Tror den ligger installlert med individuelle mapper eller filer for hver flyplass, så man kan slette for flyplasser som ikke er kompatible? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden skrev Kjetil Garpestad:

Det skal være mulig å ha den installert for hver enkelt flyplass, så man kan deaktivere den individuelt for flyplasser som ikke er kompatible. Jeg synes de skulle hatt en tydeligere advarsel om at den ofte ikke er kompatibel med addonflyplasser.

Ja helt enig.  Den har funket på de fleste andre flyplasser jeg bruker og alle er addons ( freeware og payware). Ser det er en scenery mappe og der er enbo.bgl.  Så kan fjerne den filen da.  Må sjekke hver flyplass heretter for å sjekke før jeg tar av tenker jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...