Gå til innhold

Marshaller er søkk vekk!!


eddie6413

Anbefalte innlegg

9 minutter siden skrev Dag Baardsen:

De er på kurs på Marshall Islands. Antar de kanskje dukker opp her? https://flightsim.to/file/27434/marshall-islands-airfield-pack

Spøk til side - ser at endel som kjører Pilot2ATC har problemer med dette. Prøvd å fjerne addons for å se om det hjelper?

Jeg hadde den installert men fjernet den med en gang så den er ikke inne lenger. Han dukket plutselig opp på ENBR men ikke på ENML og ENGM som er der jeg har flydd mest for å lære meg flyet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden skrev eddie6413:

La til :  Services og Marshaller = 1 i PMDG 737 options fila så kom han tilbake. Det var visst ikke noe services i den fila. Men nå er han ihverfall i jobb igjen 🙂

 

Enda godt han kom tilbake på jobb. Kan tenke meg det må være dårlige arbeidsvilkår å være bakkemannskap i en flysimulator :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden skrev Jan Reidar Storelvmo:

Enda godt han kom tilbake på jobb. Kan tenke meg det må være dårlige arbeidsvilkår å være bakkemannskap i en flysimulator :D

Hadde han ikke dukket opp til slutt så hadde jeg klaget til Microsoft om hvorfor en av deres ansatte ikke gidder å hjelpe meg når jeg skal parkere flyet mitt 😂  Men han er ikke helt med enda har jeg merket.  På siste turen min så ba han meg stoppe noen meter for tildlig og Jetwayen traff ikke døra engang.  Regner med han har vært på fylla en god stund før han kom tilbake 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...