Gå til innhold

MSFS 2020 stopper / krasjer plutselig ?


Anbefalte innlegg

Ca 2 timer var det jeg slet med også.  Har du noen ground vehicles installert? samt båter fra GAIST?  og har du Engelsk- USA språkpakke installert i windows? Etter å ha installert språkpakken som jeg gjorde sist så forsvant mitt problem med kræsj. Men de 2 andre addonsene kræsjet også simulatoren hos meg.  Mest sannsynelig er det en addon som gjør det har jeg funnet ut. 

Endret av eddie6413
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden skrev eddie6413:

Ca 2 timer var det jeg slet med også.  Har du noen ground vehicles installert? samt båter fra GAIST?  og har du Engelsk- USA språkpakke installert i windows? Etter å ha installert språkpakken som jeg gjorde sist så forsvant mitt problem med kræsj. Men de 2 andre addonsene kræsjet også simulatoren hos meg.  Mest sannsynelig er det en addon som gjør det har jeg funnet ut. 

Har kun PMDG 737 og  Flybywire A 320 inne ,  kan det være at jeg ikke åpner/starter  MSFS i administrator ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 4.6.2022 klokken 17.30 skrev Kenneth Sivertsen:

Hadde samme tur i dag , og opplevde det samme i dag som dagen før. Åpner denne gang Sim  i administrator  ......nesten samme plass på turen  Sola-Dubrovnik krasjer Sim etter 2 timer flyging,  ca over Alpene (  45 min før landing LDDU /Dubrovnik )........ Hmmmm. !!

Neste gang det kjæsjer så prøv å fly samme strekning i den safe mode valget du får når du åpner simmen igjen. Da må du såklart velge et annet fly da siden community mappa ikke vil være i bruk. Hvis det da går bra så må det være noe du har i community mappa. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte også å få merkelige krasj i msfs etter SU9.... Ca 2 timer inn i en flight og poff en eller annen minnefeil som adresserte et minneområde som ikke kunne være read.... Simmen kjørte gjerne videre, men så fort jeg klikket OK på feilen, ble jeg kastet til desktop. Prøvde en gang å fullføre flighten med feilen i bakgrunnen, men fikk automatisk CTD rett før landing 😞

Jeg gikk inn i community folderen og fjernet AFC_Brigde (Honeycomb driver sak) og Navigraph Ingamepanel Charts.... Etter dette har jeg kjørt flere 2++ timers flighter uten ctd eller andre issues.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...