Gå til innhold

Statiske båter på Marinaer o.l


Anbefalte innlegg

De fleste marinaerf og lystområder hvor det ligger båter har kun de flate 2d  bildene.  Finnes det noen måte å få 3d båter på disse områdene ?  Jeg har prøvd å justere forskjellig parametere  i MSFS uten at det hjalp. 

Har installert GAIST, men der er  det kun båter i trafikk.  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden skrev Rolf Thorsen:

De fleste marinaerf og lystområder hvor det ligger båter har kun de flate 2d  bildene.  Finnes det noen måte å få 3d båter på disse områdene ?  Jeg har prøvd å justere forskjellig parametere  i MSFS uten at det hjalp. 

Har installert GAIST, men der er  det kun båter i trafikk.  

 

Du kan jo laste ned noen assets fra flightsim.to og lage et addon selv 🙂 

Det går ikke an å "heve" 2D bildene og få dette til å bli 3D båter dessverre. Ligger ikke i autogen i simulatoren at det skal plasseres verken båter eller brygger på de rette plassene. Mulig det dukker opp i fremtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden skrev Frank Kristiansen:

Du kan jo laste ned noen assets fra flightsim.to og lage et addon selv 🙂 

Det går ikke an å "heve" 2D bildene og få dette til å bli 3D båter dessverre. Ligger ikke i autogen i simulatoren at det skal plasseres verken båter eller brygger på de rette plassene. Mulig det dukker opp i fremtiden.

Tror jeg står over å lage et addon selv.  Det ville nok være bortkastet tid er jeg redd 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...