Gå til innhold

Sola til Værnes med Flyr Boeing 737-700


Anbefalte innlegg

Kan du sende meg oversiktsscreenshot som viser hvordan de er parkert når flyplassen skal være så full som mulig? Jeg har en mistanke om årsaken. MSFS bruker ikke overlappende parkeringer, men bruker en radius som er større enn vingespenngrensen for å avgjøre om de overlapper. Jeg må antakelig redusere størrelse på annenhver gate noen steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en titt, og det ser ut som stort sett annenhver parkering vil være ubrukelig for AI for øyeblikket når flyplassen er full. Jeg må nok gjøre noen kreative valg for å få plass til både store og små fly.
Edit: I devmode kan du gå i options -> airport -> draw debug for å se parkeringsradiusproblemet på en flyplass som dette. Du vil få opp grønne sirkler rundt parking spots der heltrukken linje er max vingespenn og stiplet linje som er betydelig større er sjekk på om den er i veien for annen parkering. Det vil antakelig være umulig å få fylle opp 19-24, 16-18, 8-10 med noe i 737/a320 størrelse, men annenhver plass skal være mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...