Gå til innhold

Noen som vet? (PMDG 737-700)


Anbefalte innlegg

I min kjære PMDG B737-700 har jeg plutselig fått blåfarve på de bryterne jeg peker på, fikk også cockpit tool tips teks men det har jeg fått fjernet. Noen som kan gi noe tips når det gjelder den blåfarven og få fjernet dette.

En annen sak, er det noen mulighet for å få fjernet MS2020 ground equipements as Push back traktoren ( den blå ).

Som dere sikkert forstår så er det PMDG og b737 som gjelder her i hangaren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Robert Hulthin endret tittelen til Noen som vet? (PMDG 737-700)
  • Premium Medlem

For å få fjernet blåfargen i cocpit når du holder musepeker over brytere i PMDG, gjør dette : Når du er inne i simulator, klikk på Alternativer øverst oppe, Generelle Alternativer - Tilgjengelighet - System for cocpitinteraksjon, forandre fra LÅS til ELDRE. Lagre, og blåfargen skal være vekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Har ikke vært ute og fløyet denne fuglen på kveldstid før nå. Oppdaget i går kveld under og etter landing, at ingen av landingslysene, taxi og runway lysene fungerte. Men, når jeg trykker høyre musetast, da lyser alt opp. Slipper jeg høyretasten, blir alt mørkt. Noen som vet ???

Så noe som ikke er spesifikt PMDG (tror jeg, så fersk er jeg i MSFS at jeg bare har testet denne), når jeg forandrer view med høyre musetasten (ikke de programmerte view'ene), får jeg en slags brummende lyd. Denne forsvinner etter en 3-5 sek, men er jo så irriterende. Er dette noe dere er kjent med, og har dere en fix ??

Tore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden skrev Tore Seljeseth:

Har ikke vært ute og fløyet denne fuglen på kveldstid før nå. Oppdaget i går kveld under og etter landing, at ingen av landingslysene, taxi og runway lysene fungerte. Men, når jeg trykker høyre musetast, da lyser alt opp. Slipper jeg høyretasten, blir alt mørkt. Noen som vet ???

Så noe som ikke er spesifikt PMDG (tror jeg, så fersk er jeg i MSFS at jeg bare har testet denne), når jeg forandrer view med høyre musetasten (ikke de programmerte view'ene), får jeg en slags brummende lyd. Denne forsvinner etter en 3-5 sek, men er jo så irriterende. Er dette noe dere er kjent med, og har dere en fix ??

Tore

Når det gjelder lysene så vet jeg ikke.  Landingslysene virker hos meg, ihvertfall sett inne fra cockpit.   

Når det gjelder lyden, så er det visstnok et kjent problem.  Det finnes en workaround -  https://forum.pmdg.com/forum/main-forum/pmdg-737-for-msfs/195164-loud-noise-when-changing-view

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...