Gå til innhold

FPS dropper til 3 FPS når jeg går ut av VR


Rolf Thorsen

Anbefalte innlegg

Jeg tror det må ligge i msfs. Har hatt veldig dårlig ytelse siden wu9 med perioder der jeg ligger låst på 30, men som plutselig er nede i 8-10 og full slide show modus. 
endte med full reinstall av windows som for øvrig var på tide etter 3 års tid med programvare inn og ut. Klarte ikke å fjerne alle spor etter p3d heller slik at det dukket opp som valg i installere. 
bare fått meg to små turer etter fersk install, men mangler enda en del addons for å kunne ta sammenligning på EKCH som jeg gjør alle mine tester etter endringer i config på. 
har et håp om å installere ferdig å fly litt i kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er alle addons på plass minus AIG, og det er vanvittig forskjell fra tidligere.
Fått meg et par landingsrunder for å justere rudder, yoke etc., men flydd nok til å se en helt ny ytelse i simmen. Har nok lagt noe gammelt slagg i systemene etter alle programmer og addons som har vært inn og ut av maskinen, men enn så lenge er jeg happy.

Har fått jekket opp settings til HIGH over stort sett hele linja utenom skygger og trær og kjører 100 på RenderScale i spillet og i OpenXR.

Det første som møtte meg var hovedmenyen i simmen og den viste 90 FPS. Roet seg etterpå til ca 75, men her har jeg kun fått rundt 10-15 tidligere. På en meny liksom...
Inflight har jeg 30-31 på bakken på EKCH og opptil 60 på cruise. Har ikke gjort noen endringer i nVidia panelet. All testing gjort med PMDG737.
Ble plutselig gøy igjen i cockpit :) men nå er jeg nesten redd for å boote maskina i tilfelle noe skal bli tullet til

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...