Gå til innhold

Tragisk


Anbefalte innlegg

Ja det er nok verre enn det. At de ikke bryr seg om oss oppe i Nord er tragisk synes jeg. Så på en ASOBO event der dette spørsmålet kom opp og svaret var at de kunne se på det ila sommeren ( takk til de/dere som har lagt inn dette tema hos ASOBO ). Det at man fortsatt har islagte fjorder on nedsnødde airports ( ENVA ) bryr de seg ikke om. Men de sliter, Real Weather i MS2020 er jo ikke å juble over. Problemet er vel at Real Weather er intergert i selve simmen at man sliter med å gjøre de endringer som trengs. Seasons følger temp og ikke årstid og i Trondheim og Trøndelag har ikke våren kommet enda, nede mot 0 på natta her.  Flyr aldri uten real weather og real time så de gode VFR flights er det lenge siden jeg fått tatt fra Værnes.

Men, flyr jo fortsatt P3D v4,5 og Active Sky weather, der stemmer det meget bra mtp vær og årstid.

Her har ASOBO en virkelig utfordring som de sikkert vil fikse etterhvert.

Men nå er det vel snart tid for en skikkelig Boeing i MS2020, takket være PMDG. Gleder meg til mandagen, det blir stort. Så får en bare glemme Trøndelag og den jævla is dritten for en stund og heller ha oppstart Gardermoen eller København Kastrup.

Ha ei fin helg alle gode flightsimmere her inne.

mvh

Morten

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden skrev Morten Aalberg:

Ja det er nok verre enn det. At de ikke bryr seg om oss oppe i Nord er tragisk synes jeg. Så på en ASOBO event der dette spørsmålet kom opp og svaret var at de kunne se på det ila sommeren ( takk til de/dere som har lagt inn dette tema hos ASOBO ). Det at man fortsatt har islagte fjorder on nedsnødde airports ( ENVA ) bryr de seg ikke om. Men de sliter, Real Weather i MS2020 er jo ikke å juble over. Problemet er vel at Real Weather er intergert i selve simmen at man sliter med å gjøre de endringer som trengs. Seasons følger temp og ikke årstid og i Trondheim og Trøndelag har ikke våren kommet enda, nede mot 0 på natta her.  Flyr aldri uten real weather og real time så de gode VFR flights er det lenge siden jeg fått tatt fra Værnes.

Men, flyr jo fortsatt P3D v4,5 og Active Sky weather, der stemmer det meget bra mtp vær og årstid.

Her har ASOBO en virkelig utfordring som de sikkert vil fikse etterhvert.

Men nå er det vel snart tid for en skikkelig Boeing i MS2020, takket være PMDG. Gleder meg til mandagen, det blir stort. Så får en bare glemme Trøndelag og den jævla is dritten for en stund og heller ha oppstart Gardermoen eller København Kastrup.

Ha ei fin helg alle gode flightsimmere her inne.

mvh

Morten

Det er en enkel fiks inntil dette er fikset og det er å sette opp været manuelt :91_thumbsup:

God helg! :)

  • Like 2
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...