Gå til innhold

Milviz Cessna 310R, førsteinntrykk.


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Fantastisk,  rett å slett.  Første tur med default instrumentpanel,  mest for å kjenne på flyfeelingen.  Bedre kan det vanskelig bli,  og i kombinasjon med ubeskrivelig god lydkvalitet,  er førsteinntrykket formidabelt.  Og detaljene må man se selv for å tro det.  Denne modellen gler jeg meg til å utforske framover  :D 

c1.jpg

c2.jpg

c3.jpg

c4.jpg

c5.jpg

c6.jpg

c7.jpg

c8.jpg

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
1 time siden skrev cptseiersten:

Supert! Må ha denne og da😃

He he he, noen ganger kommer de i flokk og følge 😆. Og snart kommer PMDG på banen...... For min del har jeg mer enn nok med å fly korte turer i små øyeblikk, nå som sommeren bryter laus. Maddog og 737 må vente til høstmørket tar over igjen. Og skulle det by seg en mulighet for langtur, har jeg jo to fabelaktige Starfighter-modeller i hangaren 🥰

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, dette er Milviz kvalitet. Hadde en del fra denne produsenten i P3D, og ble aldri skuffet. Jeg byttet imidlertid raskt ut default navigasjonssystem med GTN750XI fra TDS. Dyrere en selve flyet, men skitt au, litt morro skal man jo ha. Dette blir spennende 👍 Så er det bare å vente på Beaver'n for MSFS som er under produksjon og som jeg brukte mye i Vancouver området i P3D.

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var i utgangspunktet et fly jeg hadde liten interesse av. Men etter å ha lest mye bra om den ble den anskaffet. Kan trygt si at dette er det beste GA flyet til MSFS så langt. Veldig bra. Eneste jeg har å utsette på er trimming og at den er litt vel nervøs i pitch under lav hastighet. Må se gjennom manualen at jeg ikke har oversett noe. Håper nå dem snart får på plass en oppdatering av Porteren sin og får ut Beveren :) 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...