Rolf Thorsen Skrevet 30. april 2022 Del Skrevet 30. april 2022 Har nettopp kjøpt HP Reverb G2. I MSFS "rister" bildet hvis jeg ikke holder hodet heeelt stille. Dette skjer ikke i Vortusl desktop. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 2. mai 2022 Del Skrevet 2. mai 2022 Problemet med ristende cockpit var tilstede tidligere, men ble fikset for mange updates siden i all hovedsak. Ville først prøvd å fjerne hardware for device manager, refreshe liste og installere HP-drivere på nytt. Du "MÅ" også installere OPenXR og OpenXR Toolkit. Mener å ha lest at også denne har positiv effekt for risting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Thorsen Skrevet 2. mai 2022 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2022 Takk for hjelpen ! Skal prøve det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Thorsen Skrevet 2. mai 2022 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2022 Det ser ut som OpenXR løste problemet 🙂 Eneste som gjenstår nå er å løse "museplagen". Pilen oppfører seg rart. Den lagger en god del og den "bommer" i tillegg. Nesten umulig å bruke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Thorsen Skrevet 4. mai 2022 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2022 Har fått bukt med ristingen. Ligger nå stabilt på 27-30 FPS i VR. Hadde litt problemer med Steam VR ,Microsoft mixed reality og OPENXR. Løsningen er enkel, men litt irriterende. 1. Start OpenXR toolkit 2. Set OpenXR runtime som active runtime under Mixed Reality fanen 3 Start SteamVR 4 Åpne Settings/Developer 5. Trykk "Set SteamVR as OpenXR runtime 6. Start MSFS Dette forbedret FPS i VR hos meg ganske betydelig. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.