Vetle T. Fosse Skrevet 24. mars 2022 Del Skrevet 24. mars 2022 Heisann. Jeg har en TrackIr5 som jeg bruker til MSFS. Jeg opplever flere ganger at den tidvis kobler ut (mulig feil på USB-koblingen), og at den da mister kontakt med spillet. Dersom jeg starter opp TrackIr på nytt så klarer den ikke koble seg tilbake til spillet igjen som medfører at jeg må bruke musen til å se meg rundt. Har noen av dere tips til muligheter for å koble den tilbake til spillet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 24. mars 2022 Del Skrevet 24. mars 2022 Plages med det samme av og til. Som oftest holder det å holde hånden mellom kamera og refleksene på capsen et øyeblikk så er den tilbake. Hvis det ikke hjelper så må TrackIR programmet og simmen dessverre restartes for å komme i gang igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetle T. Fosse Skrevet 24. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2022 Jeg tror sistnevnte dessverre passer best. Det er ikke slik at sensorene ikke plukkes opp, men den mister koblingen til simulatoren i sin helhet, og jeg får den ikke koblet på igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 24. mars 2022 Del Skrevet 24. mars 2022 Så da virker den når du henter opp TrackIR programmet, men ikke i simmen? Hos meg slukker den grønne indikatoren på TrackIR kameraet og det er ingen kontakt hverken i simmen eller TrackIR programmet. I så fall er det to forskjellige issues...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetle T. Fosse Skrevet 25. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2022 Dersom jeg starter TrackIr før simulatoren så funker det som det skal. Problemet blir når den av en eller annen grunn kobler av midt i en flight, og jeg må starte opp TIr igjen. Da vil den ikke registrere noe, og det høyre lyset slukker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.