Dag Baardsen Skrevet 24. mars 2022 Del Skrevet 24. mars 2022 Nå er den klar til nedlasting. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 24. mars 2022 Premium Medlem Del Skrevet 24. mars 2022 2 timer siden skrev Dag Baardsen: Nå er den klar til nedlasting. Er den noen som vet hvor stor Update VIII (8) er i GiB. ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 24. mars 2022 Premium Medlem Del Skrevet 24. mars 2022 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 24. mars 2022 Del Skrevet 24. mars 2022 (endret) 1 time siden skrev Steinar Bakke.: Er den noen som vet hvor stor Update VIII (8) er i GiB. ??? 2,62GB på oppdateringa. Så får vi se hvor mye det blir totalt når nytt terreng skal lastes ned, og gammelt skal oppdateres. 312MB oppdatering på gamle world updates, ca 7GB world update 8 Endret 24. mars 2022 av Morten Nelson Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Full Member Tor Arild Danielsen Skrevet 24. mars 2022 Full Member Del Skrevet 24. mars 2022 Etter oppdateringen idag, så er grafikken blitt mye lysere, og det ligger et slør over det hele. Fargene er mye dårligere og det har blitt refleksjoner i asfalten på rwy som ikke var der tidligere. Er allerde synlig på oversiktbildet av Lisboa. Er det bare jeg som opplever dette, eller er vi flere som har det samme? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 24. mars 2022 Del Skrevet 24. mars 2022 (endret) Ser ingen forskjell her, fikk faktisk litt bedre FPS. Mulig det var fordi jeg oppdaterte alt i Microsoft Store. Endret 24. mars 2022 av MagTvei 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 24. mars 2022 Premium Medlem Del Skrevet 24. mars 2022 18 minutter siden skrev MagTvei: Ser ingen forskjell her, fikk faktisk litt bedre FPS. Mulig det var fordi jeg oppdaterte alt i Microsoft Store. Det samme gjorde jeg. FPS`n, har virkelig økt til det bedre. Så langt er alt OK hos meg. 👍 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Full Member Tor Arild Danielsen Skrevet 25. mars 2022 Full Member Del Skrevet 25. mars 2022 Satte meg til for å forsøke å finne ut av hvorfor grafikken var blitt endret etter oppdateringen i går, men oppdaget til min store glede at alt var tilbake til der det var før oppdateringen. Jeg har ingen forklaring, men jeg snakket med en som sier at han har opplevd å måtte ha flere omstarter før ting er i orden etter oppdateringer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 25. mars 2022 Premium Medlem Del Skrevet 25. mars 2022 Tømme cache i simmen er lurt å gjøre husk å sette den på igjen ligger under DATA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 25. mars 2022 Del Skrevet 25. mars 2022 Akkurat nå skrev Robert Hulthin: Tømme cache i simmen er lurt å gjøre husk å sette den på igjen ligger under DATA Jeg har slått av Rolling Cache for lenge siden, går like bra hvis du har bra nett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 25. mars 2022 Premium Medlem Del Skrevet 25. mars 2022 Nok en god oppdatering hos meg. Rett inn uten problemer og dette ser skikkelig bra ut! Jeg synes det er fantastisk at dette kommer fra first-party. Nydelig å fly der nede, så de har gjort en skikkelig bra jobb! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.