Gå til innhold

ENHD - Haugesund lufthavn (Min versjon)


Anbefalte innlegg

Har skviset inn et kjapt tredagersprosjekt av ENHD. Den er på ingen måte perfekt, men har custom bygninger, taxilys og diverse fikser. Noenlunde riktig rullebaneprofil (tror dumpa er bittelitt for slakk i denne versjonen). Har ikke fullt custom runway og approach lys, men har rettet til mer korrekte defaulversjoner enn standard. Ikke kompatibilitetstestet med noe. (Trenger asset pack som er linket i nedlasting).

https://flightsim.to/file/29721/enhd-haugesund-airport-karmy

image.png.55a4a40a6d16a43a50f4237ce227b067.png

image.png.55bea2256e1f12defe722789233131e7.png

image.png.fd0e61bb38fc2c1ffac45d0aac4c8cd8.png

 

image.png.218938799abcf3ef11c327c1dd62b8a6.png

  • Like 8
  • Thanks 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Først: Da har jeg testet og jeg sier som før, tusen takk for denne! ENZV, ENBR og nå ENHD, alle tre av strålende kvalitet! Det vanker en (les: 4) pils på deg den dagen vi møtes ;) 

Raskt spørsmål Kjetil: Jeg får noen slike firkanter når jeg bikker en gitt høyde. Har du sett det samme? Uten at jeg har peiling, kan det være noe med kanaler i bilder på gitte zoom-nivå? 

image.png.00cff087b7fc70d54ec82fbc386417db.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett sånne firkanter, men på tilfeldige steder i simulatoren. Tror det er en tilfeldig MSFS bug? Retur til hovedmenyen pleier å fikse de for meg. Den grønne og en av de blå i screenshottet skal være uberørt av ENHD. To av de blå langs kysten er kun berørt av en vegetation polygon. Hold meg gjerne oppdatert på om de forsvinner.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville jo håpet på at payware var betydelig bedre enn mitt tredagersprosjekt egentlig. Ser at de har brukt i alle fall et par timer ekstra på noen detaljer på terminalen (min mangler veldig åpenbart sirkelvinduet garasjeporter og standnummer på veggen) og de har brukt veldig mye tid på parkeringsplassen, men ser en god del ting jeg ikke ville akseptert på mitt eget freeware. Ser ut som de ikke har lett etter referansebilder av bizjethangaren i alle fall.

(Og jeg har ingenting imot diskusjon og sammenligninger rundt dette tema i denne tråden :) )

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...