Gå til innhold

AS Twin Otter oppdatert til ver 1.0.5.0


Anbefalte innlegg

Aerosoft Aircraft Twin Otter

AS15379

Version 1.0.5.0

Changelog

- Reworked propeller animations (all models)

- Updated exterior for all models

- Prop Section clean up

- Fine tuning prop to meet climb and cruise data

- Spoiler with 60 degrees angle to simulate additional drag when blade angle is below 12 degrees (happens in idle flight situations)

- Different ski settings to allow sliding with less power

- Added control code for spoiler

- Centralized propeller animation code

- Animated "slow" propeller blades

- Fixed: Wrong TQ indicator background textures for some models

- Fixed: CL Ignition Switch normal highlighting pitot heat switch instead

- Added: Missing pop-out clickspots for GPSes and other displays

- Fixed: "Position Light ON" on before startup checklist switching anti-coll light instead

- Fixed: Switched BOTH ON AFT / BOTH ON FWD labels

- Added: Full-range propeller blade animation

- Fixed Generator 2 annunciator not lit when engine 2 is off

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når kommer lyden på plass? For meg er det en veldig stor del av opplevelsen og når den ikke fungerer... en stor kilde til irritasjon.  "Min" Twin Otter har stått parkert nå i et par uker i påvente av bedre lyd... men... dagene går... :

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.0.6.0 er ute nå, men fortsatt ingen nye lyder, veldig skuffende! Glad jeg kjøpte TSS lydfilene.

Mathijs Kok: "A few tweaks are being worked on but we simply have not found an opportunity to record new sounds."

Virker som de har gitt mer eller mindre opp!

Endret av MagTvei
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden skrev MagTvei:

1.0.6.0 er ute nå, men fortsatt ingen nye lyder, veldig skuffende! Glad jeg kjøpte TSS lydfilene.

Mathijs Kok: "A few tweaks are being worked on but we simply have not found an opportunity to record new sounds."

Virker som de har gitt mer eller mindre opp!

Hovedproblemet med dette flyet her er jo at det totalt mangler dybde i systemer (som i all hovedsak er veldig enkle). I tillegg er det en del forbedringspotensialer med flymodellen, spesielt propelldrag som er helt fraværende (bort med usynlige spoilers) samt at beta range er helt ute å kjøre. Så er det lyden da, der man må kjøpe "lydfiks" fra en 3. parts leverandør for å få bra. Helt ærlig håper jeg at Sim Works eller andre som leverer kvalitet kan lage en Twin Otter. Det hadde vært noe :) 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden skrev Kim Kristensen:

Q400 har nok mer fokus da den er mest utbredt blandt større selskaper som ikke nødvendigvis driver med STOL flyging der de mindre Dash’ne trives.

Q400 er en fin maskin å fly, men den funker dårlig på kortbane nettet. Jeg tror nok dessverre vi må vente en stund da Majestic i all hovedsak er en enmannsbedrift. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strever litt med å finne VA som har Twin Otter`n i porteføljen. Eneste jeg putler rundt med nå er Fiji Airways som har Twin Otter via Fiji Link. Alaska Virtual har de tilgjengelig via codeshare-flyvning.

Fløy litt Norlandair via iceair virtual for en haug med år siden. Noen som kjenner til noe andre Virtual Airlines som tilbyr Twin Otter-flyvninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...