Gå til innhold

Nytt Bergen scenery på flightsim.to


Anbefalte innlegg

Det er lagt ut et nytt Bergen Scenery på flightsim.to: https://flightsim.to/file/29483/bergen-norway Er det noen som har prøvd dette?
Jeg antar at noe må fjernes av eksisterende Bergen scenery (som for øvrig er veldig bra) for å installere dette.

Dette sceneryet ser veldig bra ut (veldig detaljert), men man har ikke klart å fjerne skip som ligger "nedsunket" ved kaiene.

Endret av Gunnar van der Meeren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Fra reviews:

Thank you! A nice surprise that it did not cause any conflict with my other scenry mods, such as "Bergen Features" (thomassonor) and Bergen: "Håkonshalen and other landmarks" (mv46). Great addition to my home town 😊

Så denne går ned hos meg :) Gir beskjed om alt går forferdelig galt... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Full Member

Jeg har lastet ned endel flyplasser og scenery de siste dagene. Etter å ha test flydd  de fleste flyplassene er det bare ENBR hvor ting ikke ser normalt ut. Jeg har sjekket ut både med standard scenery og med tillegg og det er ingen forskjell. Jeg har ingen DEM filer installert. Har noen et forslag til løsning?Bergen.JPG.c28242fc9230c206ea9da64753f6323d.JPG
Jeg hadde noe tilsvarende på ENNA, der var det en DEM fil som ga konflikt.
Tor Arild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Full Member

Jeg trudde jeg hadde en ganske ryddig simulator nå😀, men det var en gammel fil jeg ikke slettet, nemlig mappamundi glitchfix fila. Etter siste oppdatering hadde jeg masse slike topper syd for ENSN, jeg valgte derfor å legge inn igjen denne fila. Den fjernet toppene ved ENSN, men skapte tydeligvis nye ved ENBR. Jeg testet nå ENSN også, og toppene var borte. Det er ikke alltid lett å forstå det som skjer i denne simulatorverdenen.🤪

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...