Gå til innhold

Reborn flightsimmer


rogermelfen

Anbefalte innlegg

Lurer på om jeg skulle gjenopplive mine flightsim-kunster fra forrige årtusen (Norway-98), der jeg bl.a. pent og pyntelig landet Air Force One på Sandane lufthavn. :D  Jeg husker Virtual Widerøe og permer fulle med SID/STAR-kart og Real Weather+++. Men det var melankolien. Jeg husker også timevis med innstalleringer av add-ons som måtte ligge i bestemt rekkefølge, som kunne overlappe hverandre og dermed kræsje. 

Så det jeg lurer på: Har det blitt smidigere? Det med installasjon av add-ons osv? Jeg ser det males og lages fly og scenarier ennå, men har installasjon osv. blitt litt mer brukervennlig? 

Jeg går vel for FS 2020, men det var da voldsomt til priser? 1190,- for den røffeste utgaven?? Trenger jeg den?

Takk for svar, og kjekt å se at flighsim.no holder koken og vel så det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden skrev MagTvei:

Anbefaler standardversjonen, de dyrere versjonene har bare noen ekstra fly og håndlagde flyplasser, ingen av dem er i Norge.

Var det jeg fant ut også, takk for tips! Og så er det bare å kjøpe de add-onsa jeg ønsker og legge dem til da, eller? Ser ikke helt hvordan jeg skal laste dem inn gjennom Steam. 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden skrev rogermelfen:

Var det jeg fant ut også, takk for tips! Og så er det bare å kjøpe de add-onsa jeg ønsker og legge dem til da, eller? Ser ikke helt hvordan jeg skal laste dem inn gjennom Steam. 🤔

Ja, alle addons legges i Community mappa. Bare å søke etter den i file manager hvis du ikke finner den under Steam\steamapps\common\MicrosoftFlightSimulator eller noe sånt, har den ikke i Steam selv.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Ett tips til: Selv om mange addons/mods er til salgs og til nedlasting direkte gjennom det som heter Marketplace-portalen i selve simmen, så anbefaler jeg på det sterkeste at du kjøper direkte fra produsentene - det har vist seg å være en masse surr med oppdateringer av addons via Marketplace. Men merk: En del addons er bare tilgjengelige gjennom Marketplace.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...