Gå til innhold

Su8 update er kommet


Robert Hulthin

Anbefalte innlegg

6 minutter siden skrev Kjetil Håvan:

Sitter å oppdaterer siste her også. Ingen ny SDK versjon. Trodde de oppdaterte fra 0.16 til 0.17 nå jeg, men neida. Får håpe simmen slutter å krasje i dev mode iallefall. Jeg har nå også installert alt på nytt igjen. Denne gang med Windows 11. 😁

Jeg har gitt opp SDK 0.16.0.0

Brukte nesten 15 minutter på å plassere 1 TaxiwayPoint her om dagen, så jeg avventer videre utvikling. Virker som minnet bare fyller seg opp til det er helt sirup, så er det bare å håpe man klarer å lagre prosjektet før alt går i stå.

  • Sad 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt MSFS installert i ca. en uke og alt har tilsynelatende fungert fint. Fin grafikk på høyeste oppløsning og uten noe hakking. Jeg har installert alle WUene til og med WU7. Når jeg nå skulle starte MSFS kommer jeg bare til en side hvor jeg oppdatere til WU8.

Må jeg da laste ned alt på nytt? 

Opprinnelig nedlasting tok ca. 10 timer. Jeg har i tillegg kjøpt og installert 3 fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
17 minutter siden skrev Frank Kristiansen:

Jeg har gitt opp SDK 0.16.0.0

Brukte nesten 15 minutter på å plassere 1 TaxiwayPoint her om dagen, så jeg avventer videre utvikling. Virker som minnet bare fyller seg opp til det er helt sirup, så er det bare å håpe man klarer å lagre prosjektet før alt går i stå.

Hva er siste SU8-patch.? Er det 1.23.12.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden skrev Steinar Bakke.:

Takker. Den tok jeg ned i går natt. 

Er samme versjon som den siste betaen, ifølge MS.
"There has been an issue with the Insider Hub hiding your beta enrollment which is now fixed. Those in the beta can now leave manually and will receive an update (same version number). 
Some people have not had the browse button show up in the update screen. Clicking on the text field will open the browse window and you can direct it to your MSFS installation."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
1 minutt siden skrev Dag Baardsen:

Er samme versjon som den siste betaen, ifølge MS.
"There has been an issue with the Insider Hub hiding your beta enrollment which is now fixed. Those in the beta can now leave manually and will receive an update (same version number). 
Some people have not had the browse button show up in the update screen. Clicking on the text field will open the browse window and you can direct it to your MSFS installation."

Det var litt klunder, frem og tilbake men til slutt fikk jeg den nu ned.👍 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden skrev Ole-Chr Larsen:

Som så ofte før etter sim update - CTD. Så nå er jeg i gang med feilsøking igjen...... 

Tror at problemet kunne være gammel WT CJ4 mod eller PMS-50 GTN750 mod. Oppdaterte disse to og alt fungerer så langt gullande godt 🙂 

Synes forøvrig at jeg nesten er kvitt stutters nå..... 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Den 28.2.2022 klokken 20.28 skrev Frank Kristiansen:

Jeg har gitt opp SDK 0.16.0.0

Brukte nesten 15 minutter på å plassere 1 TaxiwayPoint her om dagen, så jeg avventer videre utvikling. Virker som minnet bare fyller seg opp til det er helt sirup, så er det bare å håpe man klarer å lagre prosjektet før alt går i stå.

Sier du at 0.16 fremdeles ikke virker, ikke med SU8 heller?! 🤥😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 28.2.2022 klokken 20.44 skrev TrondW:

Jeg har hatt MSFS installert i ca. en uke og alt har tilsynelatende fungert fint. Fin grafikk på høyeste oppløsning og uten noe hakking. Jeg har installert alle WUene til og med WU7. Når jeg nå skulle starte MSFS kommer jeg bare til en side hvor jeg oppdatere til WU8.

Må jeg da laste ned alt på nytt? 

Opprinnelig nedlasting tok ca. 10 timer. Jeg har i tillegg kjøpt og installert 3 fly.

Nei, det skal kun være en 1.2GB oppdatering via XBOX-appen. Ikke nødvendig å reinstallere, men det kan lønne seg å midlertidig gi Community-mappa et annet navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...