Gå til innhold

Navigraph


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Er det bare meg, eller er det flere som synes det har vært veldig stille fra Navigraph i det siste? De lovte for et år siden at de snart skulle komme med VFR karter, men det har vi jo ikke sett eller hørt snurten av på lenge… Noen som vet noe mer en meg om dette ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden skrev Hans Erik Bye:

Er det bare meg, eller er det flere som synes det har vært veldig stille fra Navigraph i det siste? De lovte for et år siden at de snart skulle komme med VFR karter, men det har vi jo ikke sett eller hørt snurten av på lenge… Noen som vet noe mer en meg om dette ? 

Nei, har vært øredøvende stillhet på den fronten. Håper dem får på plass VFR kart. Er et halvferdig produkt uten disse. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt stille. De bygger om alle appene sine til nye plattformer og det tar tid. Det blir ikke bare VFR-kart i de nye appene, men også flight planning og mye ny funksjonalitet. I januar bekreftet de at de har et mål å sende dette ut i betaversjoner i Q2 i år.

Fullt statement her:

"To shed a little bit more light - we are rebuilding our suite of Charts apps from scratch. We are not just adding VFR Charts. We are also adding many VFR features including flightplanning, and many new IFR features, and this would not have been feasible in the old apps which were three separate and quite dated codebases. We are rebuilding now around one common code base for all apps, iOS, Android, Web, Desktop (PC/Mac). In this way we will be able to deliver features at a much higher rate, but the initial release will take more time due to the complete rewrite of the platform. It will be a bit like the ketchup effect. There are currently still too many moving parts in this project to commit to an exact timeline, and a firm feature set, and we generally don’t do this. But I can say that we tentatively are looking at the Q2 2022 timeframe for a beta release of the new apps."

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...