OddElviz Skrevet 17. februar 2022 Del Skrevet 17. februar 2022 Ifølge logboka har jeg nå 96 timer på den, så nå er den parkert på Torp. Den har vært litt rundt omkring.. Vi har sett mye fint sammen... Men også noe rart 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddElviz Skrevet 23. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2022 Da har jeg bytta fly. Fikk lyst til å lære meg G1000, og også fly litt mer VFR Startet på Torp, er nå på Maribo (EKMB) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 23. februar 2022 Del Skrevet 23. februar 2022 Kan anbefale moddene du finner på flightsim.to til flere av default flyene. Blant annet Bonanza, DA40, DA62 m.f. Disse løfter default flyene med mange hakk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddElviz Skrevet 24. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2022 Ja, jeg er klar over det, på dette flyet bruker jeg foreløbig bare WT G1000NXi fra Marketplace, og Guensli's Streamdeck profiler for Baron og G1000. Har ikke funnet noe annet jeg liker for dette flyet. Jeg synes flyet kjennes "riktig" ut, og jeg hadde lyst til å fly litt 2 motor "old scool" men med G1000. Var sterkt fristet til å ta Bonanza, men ville ha en motor til. Samme performance omtrent, men i virkeligheten dobbelt så dyrt, men det kan jeg heldigvis drite i... Er på vei til Italia 🙂 Flyr alltid med Live weather på, bare endrer tidspunkt på enkelte etapper, så jeg får noe dagtid. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddElviz Skrevet 28. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2022 Idag fikk jeg besøk Hvem var det? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 28. februar 2022 Del Skrevet 28. februar 2022 2 timer siden skrev OddElviz: Hvem var det? Ghost of Kyiv? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddElviz Skrevet 1. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2022 Ikke langt inne i Tyskland... Han hang med en god stund, og var med å lekte litt også, med litt lowflying. Fløy bra 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trex75 Skrevet 1. mars 2022 Del Skrevet 1. mars 2022 ‘High tention’ for tiden, Intercept for visuell sjekk ‘fi or foe’….🥴 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.