Gå til innhold

Dash-7 kommer fra SimWorks / PILOT'S GesmbH


Anbefalte innlegg

https://fselite.net/content/simworks-studios-and-pilots-partner-up-to-develop-the-dash-7-for-msfs/

Fra pressemeldingen: "SimWorks Studios is proud to announce that we are participating in the development of the  PILOT'S GesmbH Dash 7 turboprop regional airliner for Microsoft Flight Simulator. The Dash 7 is a four-engined turboprop passenger aircraft known for its legendary STOL (Short Take-Off and Landing) performance and ruggedness. SWS will be creating and developing the aircraft's 3D model, animations, systems and flight dynamics with the intention of producing an authentic and realistically handling representation of the venerable Dash 7, while at the same time being accessible to new simmers. SWS and PILOT'S are very excited to help bring this aircraft into Microsoft Flight Simulator and we hope that you are as well!"

Kan være et bilde av fly og innendørs

Kan være et bilde av fly

273618146_4433024266803749_6812046858569

Kan være et bilde av fly

273854803_10160674137893514_808927022628

 

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke så ekstreme STOL egenskaper.  Men må kunne lande på under 1000m.  Få flyplasser nordpå som er særlig lengre enn det (med noen få unntak).   
Twottern som gjelder nå, riktignok med pause inntil lyden går fra å ha vært "ok" til nå være være dårlig til det jeg håper blir snart BRA lyd :D  Men skulle likt å fått med meg litt mer enn 20 folk.
DæsjÅtte Q100 med sine rundt 50 er litt mer... ... mer.   :)   Lyden er halve opplevelsen for meg med Twin ottern (når de får fiksa det). Likte faktisk lyden i V1.0 langt bedre enn i dag.  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden skrev Jan Reidar Storelvmo:

Dash 8-100/200 har 39 seter. 50 på 300. 78 på Q400. 

Da husket jeg litt feil :)   Men likevel en del mer enn 20.  Q100-300 liker jeg. Er vel heller Q400 jeg IKKE liker.  Den virker... forvokst på en måte.  

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...