Gå til innhold

MSFS Sceneries som kommer i 2022


Henrik Isaksen

Anbefalte innlegg

ORBX annonserte nylig sitt Roadmap for 2022. Blandt annet er det nå offentlig at Finn jobber med Oslo (som jeg har gleden av å være en kontributør 🥳)
Arlanda vises også. Nå ser det også ut som jeg muligens skal til Stavanger i sommer for å samle litt bilder så skal ikke se bort ifra at det blir SVG innen slutten av året av en viss utvikler også.

Her kan dere se Roadmappet ORBX la ut:
https://forum.orbxdirect.com/topic/212392-what-we-are-working-on-2022/

Screenshot_23.jpg.09e0ea10d47e493d8c911536eae19967.jpg

272110409_109484001633478_4171936827028292595_n.jpg.1bbcf1000c717850151a16f419456e82.jpg

1616334978_Marcus1.jpg.6e260d3036321176c519e0aba4c437f7.jpg.d9ff3ccfdd5c0c90e63e57c513b99572.jpg

Endret av Henrik Isaksen
  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Henrik Isaksen endret tittelen til MSFS Sceneries som kommer i 2022

2 Nye sceneries av populære europeiske storflyplasser.
Begge av relativt høy kvalitet, i forhold til størrelse på flyplassen. Er en del småting med Heathrow som kan forbedres men virker som Inibuilds har planer om å forbedre den med oppdateringer

iniScene London Heathrow er nå utgitt:
https://store.inibuilds.com/products/iniscene-london-heathrow-egll-msfs

Og MK-Studios Roma Fiumicino er nå også utgitt:
https://orbxdirect.com/product/mkstudios-lirf-msfs?sqid=3801facc3d0185aa7e89f54bf10eaf14-1

 

 

Endret av Henrik Isaksen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sikkert alle disse kommer i år, men en liten mini-liste over sceneries for større flyplasser jeg vet er i development/planlagt:
EHAM, Amsterdam Schiphol - FlyTampa
LFPG, Paris Charles-de-Gaulle - Taxi2Gate (De er en smule uforutsigbare, så ta det med en klype salt. Ryktes Inibuilds også jobber med den)
EDDF, Frankfurt Main - Aviotek Simulation
LIMC, Milano Malpensa - Saviart
ENTC, Tromsø Langnes - M'M Simulations (Jeg er bidragsyter der, skal være streng når den skal testes så den blir bra 😉 Kommer til å ha den nye terminalen)
ENEV, Harstad-Narvik Evenes - Beautiful model of the world (Han er fra Russland, så vet ikke om dagens situasjon har påvirket utviklingen der)
ENZV, Stavanger Sola - ORBX??? (Ikke satt heeelt i stein enda)
EBBR, Brussel - Aerosoft
EGSS, London Stansted - Gaya Simulations
GCLP, Gran Canaria - Simwings

Endret av Henrik Isaksen
  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M'M Simulations har previewet noen screenshots av ENTC, Tromsø, som jeg er contributor på selv! Den kommer til å ha med den nye terminalen. De er snart ferdig med å modellere alle byggene utvendig, vil tro denne er nærmere release enn vi tror! Jobbes for øyeblikket med flytårn og jetways

2.png3.png11.png

  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...