Gå til innhold

Skiheiser og taubaner


Anbefalte innlegg

Den 9.2.2022 klokken 18.26 skrev Frank Kristiansen:

Powerlines and Solarfarms fra samme kan også anbefales.

Ellers er We Love VFR et must 🙂 

Lurer på en ting. Når man legger til masse community addons... også kommer ASOBO med en oppdatering som inkluderer dems utgave av samme OBJEKT.. blir ikke det kluss?
Har slettet en del community ting etterhvert som ASOBO inkluderer mer og mer updates så ikke det blir konflikt. Antar simmen ikke kræsjer, men blir jo ikke så flott med f.eks. to katedraler som står inni hverandre osv...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flyr du VFR i Norge så sjekk ut mine pakker. 

https://flightsim.to/file/17640/norwegian-wind-parks 

Vindmøllepakken min vil nok bli oppdatert for å tilpasse seg både Asobo krumspring og eventuelle krumspring med We Love VFR. Utfordringen med dagens SDK er at man ikke kan ekskludere vindmøllene som følger simmen. Dermed er det umulig å korrigere plasseringene eller fjerne vindmøller som ikke lenger finnes irl. Når det gjelder "We Love VFR" så er det, slik jeg har forstått utvikleren, mulig å gi feks et eget radiotårn en høyere prioritet slik at dette erstatter "We love VFR" modellen. 

Endret av Ole-Chr Larsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
9 minutter siden skrev Ole-Chr Larsen:

Ypperlige pakker. Et myst som alle burde ha.👍✈️

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes strømlinjene så veldig merkelige ut. Kabelen har rundt 1 meter i diameter, og markører som er gigantiske.
En stund siden jeg var på Kjeller, men dette er utsikten syd-sydvest over....    Det så ikke særlig bedre ut Sydøst. Der så det ut som et virvar av kabler og halve og hele strømmaster. image.png.82abacf5bcf5372206cedce70055f08e.png
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...