Gå til innhold

Mistet skjermbilde på skjermen. Får det ikke skjermbilde tilbake


Jojo

Anbefalte innlegg

Hei! jeg har 2 skjermer koblet til pc min. Skjerm nr1 brukes til fly simulator (MSFS2020) og skjerm nr2 brukes til alle andre ting som vPilot fordi Jeg flyr på vatsim, og  alt fra navigraph og SimBrief til andre ting har jeg oppe på skjerm nr2. For noen månder siden fikk jeg problemet med at når jeg tok musepekeren bort på skjerm nr2 for å f.eks zoome ut eller inn på kartet så forsvant bilde på skjerm nr1 altså det la seg ned og jeg fikk det ikke opp igjen. Så måtte skru av fly simulator hver gang..... Men det fikset seg selv og problemet forsvant. Men nå i 1 ukes tid har problemet kommet tilbake og denne gangen fikser det seg ikke selv. Så noen som har opplevd at hvis man berører skjerm nr 2 så lokker bilde på skjerm nr1 seg og man får det ikke skjermbilde tilbake igjen? isåfall er det noen som vet hvordan man fikser det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden skrev Frank Kristiansen:

Prøvd å bytte kabler?

Hadde et lignende problem med en Lenovo-maskin. Virket en stund med 2 HDMI-kabler, men fant etter hvert ut at dette egentlig ikke skulle fungere. Riktig kombinasjon skulle være 1xHDMI og 1xDisplayLink.

Hei, tusen takk, skal prøve å bytte kabler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...