Gå til innhold

Oppdatekødd


Geir Teigo

Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem
8 minutter siden skrev Geir Teigo:

Ser ikke andre som snakker om dette rundtom, så det skjedde nok bare her. Har i bunn og grunn gjort en reinstall av hele simmen ser det ut til. 
det kan jo være sunt av og til, men ikke under tvang og uten en klar årsak. 
 

Hei.! Dagen etter at 7èren var lansert. Fikk jeg en oppdate på ca 300MB. Men hva det var, fikk jeg ikke beskjed om. Og heller ikke kunne jeg se hva det gjalt. 😒

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Samme her, fikk en mandatory update i går. Fikk heller ikke med meg hva der egentlig var. Men jeg opplevde også default settings etterpå…. Det skjer forøvrig innimellom at settings går til default. Super irriterende når både pc og vr settings må gjøres på nytt ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter siste Mandaory update sluttet alt på Community folderen å fungere. Både gratis tillegg og komersielle. Med unntak av det som var kjøpt i appen. Jeg hadde heldigvis en kopi på en ekstern disk, men alt komersielt måtte likevel instgalleres på ny. Kronen på verket var at alle world installasjoner også ble listet med update. Hoppet over dette. Og de kom aldri tilbake. Noen bedre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden skrev alfme:

Etter siste Mandaory update sluttet alt på Community folderen å fungere. Både gratis tillegg og komersielle. Med unntak av det som var kjøpt i appen. Jeg hadde heldigvis en kopi på en ekstern disk, men alt komersielt måtte likevel instgalleres på ny. Kronen på verket var at alle world installasjoner også ble listet med update. Hoppet over dette. Og de kom aldri tilbake. Noen bedre? 

Sjekk hva som står nederst i UserCfg.opt. Hvis denne path'en har forandret seg til noe annet enn der du faktisk har Community og Official mappene, så vil dette trigge en helt ny nedlasting.

Hadde noe lignende etter en oppdatering. Forandret denne path'en tilbake til der jeg har dette liggende, og vips så var alt i orden igjen...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...