Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 4. februar 2022 Premium Medlem Del Skrevet 4. februar 2022 Fra Lionheart Creations, ingen ukjent kreatør blant oss som har holdt på ei stund . Denne modellen må være noe av det beste fra denne utvikleren, og et fly jeg har ønsket meg lenge til MSFS. Kjempepopulært i 30-åra, og fortsatt populært blant aerobatic-piloter. Flyr alldeles nydelig, er detaljert så det holder og har herlig lydkvalitet. Helga er i boks 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 4. februar 2022 Del Skrevet 4. februar 2022 (endret) Wow, hvor kjøpte du den? Edit: Funnet og kjøpt på Marketplace (sjeldent unntak) Endret 4. februar 2022 av MagTvei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 4. februar 2022 Del Skrevet 4. februar 2022 Det flyr jo tre av dem i Norge, LN-ESS, LN-INA og LN-WNJ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 4. februar 2022 Del Skrevet 4. februar 2022 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 4. februar 2022 Del Skrevet 4. februar 2022 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 5. februar 2022 Del Skrevet 5. februar 2022 Og litt luft til luft filming av Lars Ness i sin Jungmann: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 5. februar 2022 Del Skrevet 5. februar 2022 22 timer siden skrev MagTvei: Det flyr jo tre av dem i Norge, LN-ESS, LN-INA og LN-WNJ Vet du om noen av disse var / er eiet av en Rønjom (tror jeg han het)? Var med opp på Værnes. Uforglemmelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 5. februar 2022 Del Skrevet 5. februar 2022 Vet ikke om eierskifter, men tror de nå er eiet av hhv. Lars Ness, Finn Terje Skyrud og Øyvind Munch Ellingsen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 5. februar 2022 Del Skrevet 5. februar 2022 Tror jeg vet hvilken som er Lars Ness sin.... 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 6. februar 2022 Del Skrevet 6. februar 2022 LN-ESS burde være innlysende 🤪 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.