Dag Baardsen Skrevet 4. februar 2022 Del Skrevet 4. februar 2022 Nytt payware for Mehamn: https://www.onfinal.dk/enmh.php Disse har tidligere laget Berlevåg, Stokmarknes, Brønnøysund og Båtsfjord. Kanskje noen som har kjøpt denne har erfaringer å dele? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Isaksen Skrevet 4. februar 2022 Del Skrevet 4. februar 2022 Aerosoft sin versjon (som har vært ute en liten stund allerede) er nok av bedre kvalitet 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asbjorn Knutsen Skrevet 4. februar 2022 Del Skrevet 4. februar 2022 Stokmarknes og Båtsfjord har jeg, synes de er fine. Brua nær ene enden av rullebanen er også med, i Stokmarknes pakka. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 4. februar 2022 Del Skrevet 4. februar 2022 Dette er ikke Orbx kvalitet, men til prisen dem forlanger så er det en rimelig god deal etter min mening Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 5. februar 2022 Del Skrevet 5. februar 2022 Jeg går også heller for FlyThreePeaks sin: Aerosoft (Hvem skulle tro at vi havnet i en verden der det fantes konkurrerende payware-scenery for Mehamn? ) 1 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WF971 3/4 Skrevet 7. februar 2022 Del Skrevet 7. februar 2022 (endret) Den 5.2.2022 klokken 7.15 skrev Geir G: Jeg går også heller for FlyThreePeaks sin: Aerosoft (Hvem skulle tro at vi havnet i en verden der det fantes konkurrerende payware-scenery for Mehamn? ) Ja nei der har du et godt spørsmål. Hva skjer med verden?? Personlig er jeg lite fornøyd med at rullebanen til mange av disse paywaremodulene er helt flate. At det ikke går an å tilstrebe omså LITT helling synes jeg er dritkjedelig. (Tror de fleste av Varanger sine flyplasser nå 2020-2022 har gått over til Remote Tower, en siloaktig struktur på motsatt side av banen fra tårnet, så på sett og vis er vel alle paywaremodulene utdaterte) Endret 7. februar 2022 av WF971 3/4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 19. februar 2022 Del Skrevet 19. februar 2022 Den 7.2.2022 klokken 2.01 skrev WF971 3/4: Ja nei der har du et godt spørsmål. Hva skjer med verden?? Personlig er jeg lite fornøyd med at rullebanen til mange av disse paywaremodulene er helt flate. At det ikke går an å tilstrebe omså LITT helling synes jeg er dritkjedelig. (Tror de fleste av Varanger sine flyplasser nå 2020-2022 har gått over til Remote Tower, en siloaktig struktur på motsatt side av banen fra tårnet, så på sett og vis er vel alle paywaremodulene utdaterte) Skal være realistisk helning på banen i FlyThreePeaks versjonen: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.