Gå til innhold

Onfinal med Mehamn/ENMH


Dag Baardsen

Anbefalte innlegg

Den 5.2.2022 klokken 7.15 skrev Geir G:

Jeg går også heller for FlyThreePeaks sin:

Aerosoft

 

(Hvem skulle tro at vi havnet i en verden der det fantes konkurrerende payware-scenery for Mehamn? )

Ja nei der har du et godt spørsmål. Hva skjer med verden??

Personlig er jeg lite fornøyd med at rullebanen til mange av disse paywaremodulene er helt flate. At det ikke går an å tilstrebe omså LITT helling synes jeg er dritkjedelig. 

(Tror de fleste av Varanger sine flyplasser nå 2020-2022 har gått over til Remote Tower, en siloaktig struktur på motsatt side av banen fra tårnet, så på sett og vis er vel alle paywaremodulene utdaterte)

Endret av WF971 3/4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 7.2.2022 klokken 2.01 skrev WF971 3/4:

Ja nei der har du et godt spørsmål. Hva skjer med verden??

Personlig er jeg lite fornøyd med at rullebanen til mange av disse paywaremodulene er helt flate. At det ikke går an å tilstrebe omså LITT helling synes jeg er dritkjedelig. 

(Tror de fleste av Varanger sine flyplasser nå 2020-2022 har gått over til Remote Tower, en siloaktig struktur på motsatt side av banen fra tårnet, så på sett og vis er vel alle paywaremodulene utdaterte)

Skal være realistisk helning på banen i FlyThreePeaks versjonen:

 

Microsoft Flight Simulator Screenshot 2021.11.17 - 11.12.03.45.png

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...