Gunnar van der Meeren Skrevet 2. februar 2022 Del Skrevet 2. februar 2022 En stund siden jeg har fløyet denne nå (vi har jo fått så mye nytt å bryne oss på). Simulatoren har nettopp blitt oppdatert med SU7, og jeg var spent på hvordan Cloudmasteren taklet den. PMDG har oppdatert sin manager, og har lagt teksturene på en litt annen måte i simmulatoren. Men det er ingen problemer med å finne frem til Braathens liveryene som ligger i simulatoren fra før. Cloudmasteren oppfører seg også eksemplarisk etter oppdatering med SU7. Igjen så bruker jeg ulike presets (SoFly) som bakgrunn under fotografering 7 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 3. februar 2022 Premium Medlem Del Skrevet 3. februar 2022 Takk for bilder og rapport JA på tide å få seg tur med dama igjen blir alfor lite , Får finne en finværsdag og lufte "henne" på 😉 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 19. april 2022 Premium Medlem Del Skrevet 19. april 2022 Ute og Lufter "dama" i godværet 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cptseiersten Skrevet 19. april 2022 Del Skrevet 19. april 2022 Nice, men ikke live weather eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 19. april 2022 Premium Medlem Del Skrevet 19. april 2022 Jo live weather 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.