Dag Baardsen Skrevet 27. januar 2022 Del Skrevet 27. januar 2022 Ifølge Development Update på flightsimulator.com: "World Update 7: Australia is set to release this coming Monday, January 31st, at 1pm PT (2100Z). We will post more details about the World Update upon release." https://www.flightsimulator.com/january-27th-2022-development-update/ 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alfme Skrevet 28. januar 2022 Del Skrevet 28. januar 2022 Australia synes ikke det mest spennede landet å fly i. Synd de ikke tok med New Zealand. Men kansje Tasmania blir med. Imidlertid kommer Spania/Portugal etter Australia. Forhåpentligvis også med Kanariøyene og Azorene. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Chr. L Skrevet 28. januar 2022 Premium Medlem Del Skrevet 28. januar 2022 Tasmania er per definisjon Australia. Jeg tviler på at de utelater den øya. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 31. januar 2022 Premium Medlem Del Skrevet 31. januar 2022 Oppdateringen er på gang Sjekk Microsoft Store 😉 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Aalberg Skrevet 31. januar 2022 Del Skrevet 31. januar 2022 Skuffet jeg........., Hadde håpet at de hadde fikset dette nå men Trondheimsfjorden og kysten vår er fortsatt islagt, dette er ikke real på noen måte.! Real weather, huff, nei takke meg til Aktive Sky og P3D når det gjelder akkurat det. Flyplasser som Ørlandet, Kvernberget osv, det er jo som å komme til Grønland en kald vinterdag, ikke bra i det hele tatt. Dette er rett og slett for dårlig, begynner å bli møkka lei hele MS. Slik jeg benytter MS2020 nå er det stort sett VFR og det er jo blitt, for å si det mildt, elendig. Men men, det går jo mot vår. Men som sagt, skuffet nok en gang jeg, sorry, dette er for dårlig. 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 31. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2022 2 minutter siden skrev Morten Aalberg: Trondheimsfjorden og kysten vår er fortsatt islagt En World Update fikser normalt veldig lite eller ingenting, det må det nok en Sim Update til. Jeg tror dessuten ikke dette er på lista over ting de prioriterer - har i alle fall ikke sett det på "topp-lista" deres over bugs som skal fikses. Hvis noen vet om en sak som ligger i Zendesk kan vi gå inn og stemme på den slik at den blir synlig for Asobo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Skrevet 31. januar 2022 Del Skrevet 31. januar 2022 7 minutter siden skrev Morten Aalberg: Skuffet jeg........., Hadde håpet at de hadde fikset dette nå men Trondheimsfjorden og kysten vår er fortsatt islagt, dette er ikke real på noen måte.! Real weather, huff, nei takke meg til Aktive Sky og P3D når det gjelder akkurat det. Flyplasser som Ørlandet, Kvernberget osv, det er jo som å komme til Grønland en kald vinterdag, ikke bra i det hele tatt. Dette er rett og slett for dårlig, begynner å bli møkka lei hele MS. Slik jeg benytter MS2020 nå er det stort sett VFR og det er jo blitt, for å si det mildt, elendig. Men men, det går jo mot vår. Men som sagt, skuffet nok en gang jeg, sorry, dette er for dårlig. Det som er så kjekt er jo at det finnes en "Avinstaller"-knapp 😉 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Chr. L Skrevet 31. januar 2022 Premium Medlem Del Skrevet 31. januar 2022 Seriøst, Aalberg: gjør deg selv en tjeneste og dropp MSFS 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 31. januar 2022 Premium Medlem Del Skrevet 31. januar 2022 4 minutter siden skrev Chr. L: Seriøst, Aalberg: gjør deg selv en tjeneste og dropp MSFS Det enkleste er jo å drite i vær generatoren, og heller stille inn det været man måtte ønske. Da slipper man jo disse gjennfrosne fjordene.!!!👍😉 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 31. januar 2022 Del Skrevet 31. januar 2022 1 time siden skrev Morten Aalberg: Skuffet jeg........., Hadde håpet at de hadde fikset dette nå men Trondheimsfjorden og kysten vår er fortsatt islagt, dette er ikke real på noen måte.! Real weather, huff, nei takke meg til Aktive Sky og P3D når det gjelder akkurat det. Flyplasser som Ørlandet, Kvernberget osv, det er jo som å komme til Grønland en kald vinterdag, ikke bra i det hele tatt. Dette er rett og slett for dårlig, begynner å bli møkka lei hele MS. Slik jeg benytter MS2020 nå er det stort sett VFR og det er jo blitt, for å si det mildt, elendig. Men men, det går jo mot vår. Men som sagt, skuffet nok en gang jeg, sorry, dette er for dårlig. Dette er jo en world update for australia, så ville vært rart om den inneholdt feilrettelser for gjenfrosne fjorder i Norge. Slike ting kommer sannsynligvis heller i en sim update 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 31. januar 2022 Del Skrevet 31. januar 2022 1 time siden skrev Dag Baardsen: En World Update fikser normalt veldig lite eller ingenting, det må det nok en Sim Update til. Jeg tror dessuten ikke dette er på lista over ting de prioriterer - har i alle fall ikke sett det på "topp-lista" deres over bugs som skal fikses. Hvis noen vet om en sak som ligger i Zendesk kan vi gå inn og stemme på den slik at den blir synlig for Asobo. Vet ikke helt hva dette skyldes, men vil tro det har med mangelfulle data fra en eller annen leverandør å gjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Chr. L Skrevet 1. februar 2022 Premium Medlem Del Skrevet 1. februar 2022 10 timer siden skrev Steinar Bakke.: Det enkleste er jo å drite i vær generatoren, og heller stille inn det været man måtte ønske. Da slipper man jo disse gjennfrosne fjordene.!!!👍😉 Om mulig et enda mer konstruktivt perspektiv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 1. februar 2022 Del Skrevet 1. februar 2022 2-3 klikk på MONTH, så er isen borte, og livet ser lysere ut! 😂 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Aalberg Skrevet 1. februar 2022 Del Skrevet 1. februar 2022 Legge MS2020 på hylla, nei. Har trua på prosjektet og mener innerst inne at dette er noe av det mest positive som har skjedd på lenge for oss flightsimmere. Som dere forstår benytter jeg også P3D og er godt fornøyd med den. Men hos P3D står det litt stille mtp de store oppgraderinger. Beklager til dere om jeg virker negativ men det må få være lov i et godt diskusjonsforum som dette å få ut litt frustrasjon. De burde jo kort sagt klart å fikse dette problemet, det er jo beskrevet som bug på deres fora i lengre tid nå. Men men, nok om det, vi ser fremover og gleder oss til neste world update som er Spania og Portugal. Kanskje, kanskje vi har PMDG B737 i stallen også da, lets hope. Da er det nok store muligheter for at min P3D ryker ut. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 1. februar 2022 Del Skrevet 1. februar 2022 Gleder meg mye mer til sim update 8 i slutten av måneden, har ikke lastet ned Australia engang, mest pga. 500gb SSD, og flyr heller ikke der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 1. februar 2022 Del Skrevet 1. februar 2022 4 timer siden skrev Morten Aalberg: Legge MS2020 på hylla, nei. Har trua på prosjektet og mener innerst inne at dette er noe av det mest positive som har skjedd på lenge for oss flightsimmere. Som dere forstår benytter jeg også P3D og er godt fornøyd med den. Men hos P3D står det litt stille mtp de store oppgraderinger. Beklager til dere om jeg virker negativ men det må få være lov i et godt diskusjonsforum som dette å få ut litt frustrasjon. De burde jo kort sagt klart å fikse dette problemet, det er jo beskrevet som bug på deres fora i lengre tid nå. Men men, nok om det, vi ser fremover og gleder oss til neste world update som er Spania og Portugal. Kanskje, kanskje vi har PMDG B737 i stallen også da, lets hope. Da er det nok store muligheter for at min P3D ryker ut. Du fikser lett problemet ved å sette været opp selv og ikke bruke "live weather" på vinteren. Iallfall inntil videre til det kommer en fiks eller at Active Sky kommer til simulatoren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 1. februar 2022 Del Skrevet 1. februar 2022 Har heller ikke lastet ned Australia da jeg ikke flyr der. Laster kun ned de stedene jeg aktivt bruker. Trenger ikke å fylle opp harddisken med steder jeg ikke flyr til. 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Skrevet 1. februar 2022 Del Skrevet 1. februar 2022 9 timer siden skrev Morten Aalberg: Legge MS2020 på hylla, nei. Har trua på prosjektet og mener innerst inne at dette er noe av det mest positive som har skjedd på lenge for oss flightsimmere. Som dere forstår benytter jeg også P3D og er godt fornøyd med den. Men hos P3D står det litt stille mtp de store oppgraderinger. Beklager til dere om jeg virker negativ men det må få være lov i et godt diskusjonsforum som dette å få ut litt frustrasjon. De burde jo kort sagt klart å fikse dette problemet, det er jo beskrevet som bug på deres fora i lengre tid nå. Men men, nok om det, vi ser fremover og gleder oss til neste world update som er Spania og Portugal. Kanskje, kanskje vi har PMDG B737 i stallen også da, lets hope. Da er det nok store muligheter for at min P3D ryker ut. Kommenterer ikke mye her inne, men er inne for å se så og si hver dag - Bra med diskusjoner, helt enig. Grunnen til at jeg mente det bare var å legge MSFS på hylla for din del er vel fordi jeg har registrert stort sett bare negativitet. Mye mulig jeg tar feil 😅 Gi dem en sjanse, det er mye som skal oppdateres og det ordnes sikkert etterhvert! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alfme Skrevet 20. februar 2022 Del Skrevet 20. februar 2022 Den 1.2.2022 klokken 19.24 skrev Mads: Kommenterer ikke mye her inne, men er inne for å se så og si hver dag - Bra med diskusjoner, helt enig. Grunnen til at jeg mente det bare var å legge MSFS på hylla for din del er vel fordi jeg har registrert stort sett bare negativitet. Mye mulig jeg tar feil 😅 Gi dem en sjanse, det er mye som skal oppdateres og det ordnes sikkert etterhvert! Et utrolig kjedlig land å fly i. Spar plassen på disken til Spania/Portugal, og senere Italia og Hellas. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.