Gå til innhold

World Update 7 - Australia kommer mandag 31/1 kl. 22.00


Dag Baardsen

Anbefalte innlegg

Skuffet jeg........., Hadde håpet at de hadde fikset dette nå men Trondheimsfjorden og kysten vår er fortsatt islagt, dette er ikke real på noen måte.! Real weather, huff, nei takke meg til Aktive Sky og P3D når det gjelder akkurat det. Flyplasser som Ørlandet, Kvernberget osv, det er jo som å komme til Grønland en kald vinterdag, ikke bra i det hele tatt. Dette er rett og slett for dårlig, begynner å bli møkka lei hele MS. Slik jeg benytter MS2020 nå er det stort sett VFR og det er jo blitt, for å si det mildt, elendig. Men men, det går jo mot vår. Men som sagt, skuffet nok en gang jeg, sorry, dette er for dårlig.

  • Haha 1
  • Confused 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden skrev Morten Aalberg:

Trondheimsfjorden og kysten vår er fortsatt islagt

En World Update fikser normalt veldig lite eller ingenting, det må det nok en Sim Update til. Jeg tror dessuten ikke dette er på lista over ting de prioriterer - har i alle fall ikke sett det på "topp-lista" deres over bugs som skal fikses. Hvis noen vet om en sak som ligger i Zendesk kan vi gå inn og stemme på den slik at den blir synlig for Asobo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden skrev Morten Aalberg:

Skuffet jeg........., Hadde håpet at de hadde fikset dette nå men Trondheimsfjorden og kysten vår er fortsatt islagt, dette er ikke real på noen måte.! Real weather, huff, nei takke meg til Aktive Sky og P3D når det gjelder akkurat det. Flyplasser som Ørlandet, Kvernberget osv, det er jo som å komme til Grønland en kald vinterdag, ikke bra i det hele tatt. Dette er rett og slett for dårlig, begynner å bli møkka lei hele MS. Slik jeg benytter MS2020 nå er det stort sett VFR og det er jo blitt, for å si det mildt, elendig. Men men, det går jo mot vår. Men som sagt, skuffet nok en gang jeg, sorry, dette er for dårlig.

Det som er så kjekt er jo at det finnes en "Avinstaller"-knapp 😉

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden skrev Morten Aalberg:

Skuffet jeg........., Hadde håpet at de hadde fikset dette nå men Trondheimsfjorden og kysten vår er fortsatt islagt, dette er ikke real på noen måte.! Real weather, huff, nei takke meg til Aktive Sky og P3D når det gjelder akkurat det. Flyplasser som Ørlandet, Kvernberget osv, det er jo som å komme til Grønland en kald vinterdag, ikke bra i det hele tatt. Dette er rett og slett for dårlig, begynner å bli møkka lei hele MS. Slik jeg benytter MS2020 nå er det stort sett VFR og det er jo blitt, for å si det mildt, elendig. Men men, det går jo mot vår. Men som sagt, skuffet nok en gang jeg, sorry, dette er for dårlig.

Dette er jo en world update for australia, så ville vært rart om den inneholdt feilrettelser for gjenfrosne fjorder i Norge. Slike ting kommer sannsynligvis heller i en sim update :) 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden skrev Dag Baardsen:

En World Update fikser normalt veldig lite eller ingenting, det må det nok en Sim Update til. Jeg tror dessuten ikke dette er på lista over ting de prioriterer - har i alle fall ikke sett det på "topp-lista" deres over bugs som skal fikses. Hvis noen vet om en sak som ligger i Zendesk kan vi gå inn og stemme på den slik at den blir synlig for Asobo.

Vet ikke helt hva dette skyldes, men vil tro det har med mangelfulle data fra en eller annen leverandør å gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
10 timer siden skrev Steinar Bakke.:

Det enkleste er jo å drite i vær generatoren, og heller stille inn det været man måtte ønske. Da slipper man jo disse gjennfrosne fjordene.!!!👍😉

Om mulig et enda mer konstruktivt perspektiv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legge MS2020 på hylla, nei. Har trua på prosjektet og mener innerst inne at dette er noe av det mest positive som har skjedd på lenge for oss flightsimmere. Som dere forstår benytter jeg også P3D og er godt fornøyd med den. Men hos P3D står det litt stille mtp de store oppgraderinger. Beklager til dere om jeg virker negativ men det må få være lov i et godt diskusjonsforum som dette å få ut litt frustrasjon. De burde jo kort sagt klart å fikse dette problemet, det er jo beskrevet som bug på deres fora i lengre tid nå. Men men, nok om det, vi ser fremover og gleder oss til neste world update som er Spania og Portugal. Kanskje, kanskje vi har PMDG B737 i stallen også da, lets hope. Da er det nok store muligheter for at min P3D ryker ut.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden skrev Morten Aalberg:

Legge MS2020 på hylla, nei. Har trua på prosjektet og mener innerst inne at dette er noe av det mest positive som har skjedd på lenge for oss flightsimmere. Som dere forstår benytter jeg også P3D og er godt fornøyd med den. Men hos P3D står det litt stille mtp de store oppgraderinger. Beklager til dere om jeg virker negativ men det må få være lov i et godt diskusjonsforum som dette å få ut litt frustrasjon. De burde jo kort sagt klart å fikse dette problemet, det er jo beskrevet som bug på deres fora i lengre tid nå. Men men, nok om det, vi ser fremover og gleder oss til neste world update som er Spania og Portugal. Kanskje, kanskje vi har PMDG B737 i stallen også da, lets hope. Da er det nok store muligheter for at min P3D ryker ut.

Du fikser lett problemet ved å sette været opp selv og ikke bruke "live weather" på vinteren. Iallfall inntil videre til det kommer en fiks eller at Active Sky kommer til simulatoren :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden skrev Morten Aalberg:

Legge MS2020 på hylla, nei. Har trua på prosjektet og mener innerst inne at dette er noe av det mest positive som har skjedd på lenge for oss flightsimmere. Som dere forstår benytter jeg også P3D og er godt fornøyd med den. Men hos P3D står det litt stille mtp de store oppgraderinger. Beklager til dere om jeg virker negativ men det må få være lov i et godt diskusjonsforum som dette å få ut litt frustrasjon. De burde jo kort sagt klart å fikse dette problemet, det er jo beskrevet som bug på deres fora i lengre tid nå. Men men, nok om det, vi ser fremover og gleder oss til neste world update som er Spania og Portugal. Kanskje, kanskje vi har PMDG B737 i stallen også da, lets hope. Da er det nok store muligheter for at min P3D ryker ut.

Kommenterer ikke mye her inne, men er inne for å se så og si hver dag - Bra med diskusjoner, helt enig. Grunnen til at jeg mente det bare var å legge MSFS på hylla for din del er vel fordi jeg har registrert stort sett bare negativitet. Mye mulig jeg tar feil 😅 Gi dem en sjanse, det er mye som skal oppdateres og det ordnes sikkert etterhvert! 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 1.2.2022 klokken 19.24 skrev Mads:

Kommenterer ikke mye her inne, men er inne for å se så og si hver dag - Bra med diskusjoner, helt enig. Grunnen til at jeg mente det bare var å legge MSFS på hylla for din del er vel fordi jeg har registrert stort sett bare negativitet. Mye mulig jeg tar feil 😅 Gi dem en sjanse, det er mye som skal oppdateres og det ordnes sikkert etterhvert! 

Et utrolig kjedlig land å fly i. Spar plassen på disken til Spania/Portugal, og senere Italia og Hellas. 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...