Gå til innhold

Referanse Materiale: Lakselv Banak (ENNA/LKL)


Anbefalte innlegg

Da var det referanse materiale til Lakselv. En "søt" liten flyplass. Referansepakken har greit foto av både hovedterminalen, og hangarene på den militære siden.
Burde være ganske lett å gjenskape. Mulig noen av bildene av hovedterminalen på flyside er bitte litt utdatert. Men tror det skal være brukbart.
Bilder ikke tatt eller eid av meg, kun ment til bruk av referanse til 3D-modeller, textures osv.

Du kan laste ned referansebildene her:
https://drive.google.com/file/d/1UUkiZdxsr4226-grcLoLhSZJAAhdNiKP/view?usp=sharing

Høykvalitets flyfoto:
https://kart.gulesider.no/?c=70.059380,24.972546&z=16&l=aerial&q="Banak flyplass, LAKSELV";234155186;geo

Endret av Henrik Isaksen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Henrik Isaksen endret tittelen til Referanse Materiale: Lakselv Banak (ENNA/LKL)

Redningsbasens apron har en helipad som er opplyst med grønne markeringslys (ikke de tre betongpadene rett utenfor hangardørene der helikopteret står på bildet over her). Si gjerne fra hvis du finner bilder av oppmerkingen på den. Jeg antar at det er samme merking som luftambulansehelipadene, men kjekt å være sikker.

image.png.97297f91ce53523ef81fa32dbb10d3d0.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden skrev Kjetil Garpestad:

Jeg antar at det er samme merking som luftambulansehelipadene, men kjekt å være sikker.

Fant ikke noen faktiske bilder av det, annet enn dette fra et satelittbilde:
b634ade5c3a0787424ae2017845dc489.jpg.012944cb7b3e623ad3d58d15c0a50120.jpg

 

Også fant jeg dette bildet av den større fly apronen på østsiden, tilfelle du ikke hadde bilder av det liggende

_Z7T3458.jpg.d81680bef70e697a5e3041a8ec80f48b.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...