Gå til innhold

Referanse Materiale: Evenes Harstad-Narvik Lufthavn (ENEV/EVE)


Anbefalte innlegg

Så noen foreslo å lage en egen tråd for hver flyplass, så lager bare en egen tråd til de flyplassene som har nok materiale til å gjenskape hele lufthavnen.
Da har jeg brukt x antall timer (pga lite jobb grunnet korona) på å samle referansebilder til noen Norske flyplasser som fortjener en skikkelig makeover i MSFS 😁

Evenes Lufthavn, en flyplass i utvikling så kanskje litt vanskelig å lage noe "future proof". Bildekvaliteten i denne pakka varierer veldig, med alt fra ganske høy kvalitet til 2006 mobilkamera kvalitet.
Det følger også med litt plantegninger/grafikk av MPA og utvidelse av den sivile terminalen.
Jeg har tatt noen av bildene selv, men som med de andre referansematerial pakkene så er det en del bilder her som ikke er tatt eller eies av meg. Kun tilregnet for bruk til 3D-modellering og texturing osv.

Om du har noen bilder så bare sleng dem med nedfor! 😁

Noen OBS punkter for Evenes:
- Flyplassen har blitt døpt om, og heter nå AVINOR | HARSTAD NARVIK LUFTHAVN EVENES | HÁRSTTAID ÁHKÁNJÁRGGA GIRDIHÁMMANEVENÁŠŠI
- Den sivile delen skal utbygges videre mot øst, men det er foreløpig ikke satt i gang noe og det er heller ingen dato for byggestart. 
- Det mangler litt bilder av de mindre byggene som KATO AIR hangaren osv.
- Av åpenbaregrunner er det lite bilder av den militære delen. Det er for det meste shelters av typen du har i Bodø.
Det militære jeg har inkludert er:
+ Hangar på sørside av den sivile delen + Telthangar som står rett overfor
+ Luftambulanse hangaren som står midt inni det militære området
+ Plantegninger/grafikk for den nye MPA basen. Den bygges helt sør-vest ved enden av rullebanen

Du kan laste ned referansebildene her:
https://drive.google.com/file/d/170xvOg8mk2ygO2iMlZcjH9WQUBuBMxyd/view?usp=sharing

Flyfoto:
https://www.norgeskart.no/#!?project=norgeskart&layers=1003&zoom=15&lat=7598585.68&lon=568959.30&markerLat=7598457.811233934&markerLon=568743.7831683385&p=searchOptionsPanel&sok=Lavangseidet

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...