Gå til innhold

Widerøe Twin Otter


Anbefalte innlegg

Denne har jeg ønsket meg helt siden Twin Otteren kom. Dessverre er jeg ikke så veldig bevandret i "Blender" som i de fleste tilfeller benyttes til å lage teksturer for MSFS 2020. MEN, nå har noen gjort jobben. Og det har etterhvert blitt mange flotte liveries ute på flightsim.to. Veldig greit å kunne fly denne gamle traveren igjen i Widerøe drakt. Så har jeg kjøpt weather presets via Aerosofts sin nye manager. Derfor blir det en del bilder fra samme flytur, men med ulike presets (måtte bare teste dette)

Skjermbilde (4985).jpg

Skjermbilde (4999).jpg

Skjermbilde (5007).jpg

Skjermbilde (5014).jpg

Skjermbilde (5018).jpg

Skjermbilde (5021).jpg

Skjermbilde (5025).jpg

Skjermbilde (5028).jpg

Skjermbilde (5031).jpg

Skjermbilde (5035).jpg

Skjermbilde (5041).jpg

Skjermbilde (5044).jpg

Skjermbilde (5046).jpg

Skjermbilde (5051).jpg

Skjermbilde (5060).jpg

Skjermbilde (5061).jpg

Skjermbilde (5063).jpg

  • Like 12
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
3 timer siden skrev MagTvei:

Da har jeg Requestet dem på. Flightsim.to. PS Da har jeg åkså Requestet KATO AIR sin Cessna 208 Caravan LN-KAT, for dem som måtte være innterisert.  

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har flikket litt på BNM. Jeg har sendt en forespørsel til den som har laget teksturene, hvor jeg gjør oppmerksom på en del avvik fra den virkelige BNM. Så får vi se om om han får anledning til å rette på dette. Jeg har i allefall (for meg selv) fått på plass wing de-ice boots. Disse var av en eller annen merkelig grunn fjernet. Jeg fant også ut at LN-BNM havarerte 27. oktober 1993 i Nord Trøndelag. Litt flere bilder - fortsatt mange like posisjoner da jeg testet ut presets under fotoseansen.

 

Skjermbilde (5333).jpg

Skjermbilde (5337).jpg

Skjermbilde (5343).jpg

Skjermbilde (5352).jpg

Skjermbilde (5364).jpg

Skjermbilde (5373).jpg

Skjermbilde (5399).jpg

Skjermbilde (5435).jpg

Skjermbilde (5446).jpg

Skjermbilde (5468).jpg

Skjermbilde (5478).jpg

Skjermbilde (5390).jpg

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...