JonasBecsan Skrevet 25. januar 2022 Del Skrevet 25. januar 2022 (endret) Hei, jeg har fått et problem i MSFS hvor mesteparten av kontrollerne slutter å reagere så når jeg bruker in-game panels i VR. Så snart jeg fjerner panelene så responderer de igjen. Veldig rar bug og fikk først fått problemet nå etter jeg kjøpte ny pc. Alle USB power saving functions er skrudd av. Noen ideer? I videoen ser dere at jeg wiggler throttle frem og tilbake, men så snart jeg tar opp navlog-panelet og gjør det aktivt med cursor, så fryser throttelen. Det som er veldig merkelig er at alle kontrollere fryser bortsett fra stikka sin roll og pitch. Knappene på stikka er dog ikke responsive. Endret 25. januar 2022 av JonasBecsan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 25. januar 2022 Del Skrevet 25. januar 2022 Samme her, det går over hvis du klikker et sted utenfor panelet du har oppe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.