Gå til innhold

Bergen X scenery for p3d - er den nye terminalbygningen (terminal 3) og stands/gates med?


Eddi Tausvik

Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Det tror jeg ikke altså. Fyrte opp Bergen i P3D nå, men den har ikke nye terminal. Installerte den for en måned siden, og jeg tror ikke det har kommet noen nye versjoner. I X-plane har siste versjon den nye terminalen, men ikke så detaljert som den faktisk er. Har spurt om begge på Aerosoft-forumene, men får ikke svar. Tipper det skjer svært lite oppdateringer til X-plane og P3D om dagen da de jobber på spreng med å lansere nye og oppdatere eksisterende flyplasser til MSFS. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

@Eddi Tausvik Ja, den har vært veldig fin i mange år selv om jeg bruker P3D svært lite om dagen. Det er jo en gammel addon i dag, som ikke er oppdatert med nyeste terminal og slikt, men prisen er 15EUR, så det er egentlig ikke så mye du taper om du ikke blir fornøyd ;) Hva gjelder oppdateringer, så tviler jeg på at det skjer noe der, men du kan jo lage en konto på Aerosoft sine forum og se om du får noen svar selv.

@William Nilsen Du kjøper den der Aerosoft selger sine produkter. Jeg kjøpte den på aerosoft.com. 

Tok et bilde fra readme.txt fra installasjonen min, så ser dere hva som er oppdatert: 

image.png.0232f02702ad9a91e0cb4acced68136f.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...