Gå til innhold

From LUKLA to KATMANDU


Anbefalte innlegg

3 timer siden skrev Steinar Bakke.:

Må virkelig si at den oppfører seg perfekt i mine øyne. La inn ruta autopiloten virket perfekt. Så langt ingenting å klage på.👍✈️

 

Da har du ikke sett veldig nøye etter eller så kan du lite om fly, hehe (ikke ta det ille opp, er ikke vondt ment) :ph34r: Her er det store mangler og dette flyet her skulle aldri vært lansert i den tilstanden den er i nå. Er i all hovedsak en alpha versjon dem har lansert og AS får mye pepper på forumene. Selv har jeg levert inn en lang liste over bugs. Videoen under oppsummerer bare NOE av feil og mangler. På forumene til AS så kommer det også frem at flyet er "dummet ned" blant annet ved å fjerne elementære animasjoner og mye annet for å ikke overbelaste xbox. Hva i huleste? Hva med å istedet lage to versjoner, en for xbox og en for pc? Håper virkelig ikke dette er veien fremover hos de store produsentene av addons. Da ser det mørkt ut fremover :( Beklager litt kvast innlegg. 

 

 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, den har en del bugs som absolutt må fikses,  men de er allerede igang med det. Rart de ikke ble oppdaget i betatestingen. Men lar ikke det ødelegge gleden ved endelig å få bruke den. Den har stort potensiale. Klarer meg forøvrig godt uten fungerende sikringsimulering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden skrev MagTvei:

Joda, den har en del bugs som absolutt må fikses,  men de er allerede igang med det. Rart de ikke ble oppdaget i betatestingen. Men lar ikke det ødelegge gleden ved endelig å få bruke den. Den har stort potensiale. Klarer meg forøvrig godt uten fungerende sikringsimulering.

Jo, dem jobber nok på spreng nå med alt som må gjøres. Begynner å bli en ganske lang liste. Når dem bruker gamere uten særlig peiling som får sponset et gratis produkt for å lage preview videoer så blir resultatet dette her. Flyet har definitivt stort potensiale, det er jeg helt enig i. Men vi er langt unna foreløpig :P 
Sikringer er bortkastet tid å simulere, det er jeg helt enig i. Det er noe man ikke rører i virkeligheten som pilot annet enn å sjekke at dem er inne og ingen har poppet ut. Men er såpass mye bugs og annet tull med dette flyet at det er nesten ikke som det skulle være mulig fra en produsent som Aerosoft. Når AS attpåtil innrømmer rett ut at produktet er "dummet ned" og kvalitet på ting som propellanimasjoner er redusert kraftig og andre vesentlige animasjoner er fjernet helt for å ikke overbelaste xbox så lurer jeg litt på hva i huleste det er dem driver med. Hva med å lage to separate versjoner? En til pc og en til xbox hvis xbox er så viktig for dem (som det sikkert er rent økonomisk). Har aldri noen gang vært lansert et fly til noen simulator med lyd som er så til de grader rasert. Selv ikke default flyene har noen gang hatt problemer ala dette her :P 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at det fremtidig burde være to versjoner, en nærmere "study-level" for PC til høyere pris, og en enklere versjon for Xbox og andre som ikke bryr seg/ikke vil bruke så mye penger.

Hvis ikke det skjer, ser det dårlig ut fremover for mer seriøse simmere. Blårussen har fått for mye makt i senere år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter heller på en offisiell oppdatering fra Aerosoft når det gjelder lyden. Burde vel være ute i løpet av neste uke. I mellomtiden ser denne modden lovende ut (justerer aerodynamikken til det mye bedre): https://flightsim.to/file/26633/ccm-s-twin-otter-mod

Her er også en enkel autopilot fiks som forbedrer autopiloten betraktelig: https://github.com/m-chomiczewski/MC_KAP140_MOD

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...