Gå til innhold

Tvilling


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Eller Twin Otter,  som den også kalles.  Hadde min første testflight i Lofoten,  og er sånn passelig fornøyd.  Den er jo både sjarmerende og nostalgisk ( for noen av oss ),  men jeg er litt forvirret angående motorhandling og lyd.  Disse harmonerer svært dårlig,  og jeg tror ikke det er min behandling som er helt på jordet (?).

Men jeg skal studere litt nærmere "flight manual",  i tillegg ta en titt i diverse fora for å sjekke erfaringen fra andre.  Ellers hadde jeg et hyggelig møte med en tvilling på Helle flyplass,  med felles take off,  litt samflyvning og landing i "formasjon".  Artig :)   

tw1.jpg

tw2.jpg

tw3.jpg

tw4.jpg

tw5.jpg

tw6.jpg

tw7.jpg

tw8.jpg

  • Like 4
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden skrev Ernst K.Furuhatt:

Eller Twin Otter,  som den også kalles.  Hadde min første testflight i Lofoten,  og er sånn passelig fornøyd.  Den er jo både sjarmerende og nostalgisk ( for noen av oss ),  men jeg er litt forvirret angående motorhandling og lyd.  Disse harmonerer svært dårlig,  og jeg tror ikke det er min behandling som er helt på jordet (?).

Men jeg skal studere litt nærmere "flight manual",  i tillegg ta en titt i diverse fora for å sjekke erfaringen fra andre.  Ellers hadde jeg et hyggelig møte med en tvilling på Helle flyplass,  med felles take off,  litt samflyvning og landing i "formasjon".  Artig :)   

Du er ikke alene. Jeg har rapportert inn en hel haug med problemer når det gjelder både motorsimulering og lyd samt andre ting. Aerosoft har fått en del pepper idag på forumet. Allerede for et par uker siden påpekte jeg mye av det jeg hadde observert fra disse streamerne på youtube som hadde beta tilgang. Lite av det ble tatt tak i. Alt fokus var på det visuelle. Da blir det sånn som dette her. Motorsimuleringen fra den forrige Twin Otter Extended til P3D gadd dem ikke å implementere engang. Men det skal jo sies at jeg har stor tro på at alt dette blir fikset og at vi om ikke så alt for lenge har en helt annet produkt :) Ellers flotte bilder! 

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Sitat

Du er ikke alene. Jeg har rapportert inn en hel haug med problemer når det gjelder både motorsimulering og lyd samt andre ting.

Takk skal du ha,  ser nå at mange rapporterer det samme 🤔 .  Blir likevel å beholde denne modellen,  mest for at man har et "spesielt" forhold til Twotter`n ,  men også i håp om at Aerosoft perfeksjonerer modellen etter hvert  :) .

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden skrev Jan Reidar Storelvmo:

Du er ikke alene. Jeg har rapportert inn en hel haug med problemer når det gjelder både motorsimulering og lyd samt andre ting. Aerosoft har fått en del pepper idag på forumet. 

Takk, Jan Reidar. Flott at du står på med å gi tilbakemeldinger til  Aerosoft om Twinn Otter problemer👍

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...