Gå til innhold

Silent Wings over Pajala.


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Nyter noen behagelige sommerdager i Sverige,   for anledningen med denne ypperlige seilflymodellen Discus-2c og Lennarts scenery Pajala ESUP.  Starter med vinsj ,  løser ut i 2000 fot,  flyr omkring over det vakre landskapet og beregner landingen med å variere hastighet og høyde med luftbremsen. Elementær aerodynamik :) 

paj1.jpg

paj2.jpg

paj3.jpg

paj4.jpg

paj5.jpg

paj6.jpg

paj7.jpg

paj8.jpg

paj9.jpg

paj10.jpg

paj11.jpg

paj12.jpg

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Sitat

Er det muligheter å fly på termikk eller hang? Eller må du generere dette med tilleggsprogram?

Til termikk trenger man tilleggsprogram (i den grad dette finnes).  Jeg velger foreløpig å vente på at ASOBO kommer med dette, som de har lovet et stykke fram i utviklingen.  

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

I FSX brukte jeg et program som heter CumulusX.

Veldig morsomt og bra simulering av termikk.

Det ble laget noen missions bl.a. hvor man simulerte ridge running ved Mifflin, som jeg hadde mye glede av.

Jeg spurte Luerkens for lenge side om han hadde noe planer med MSFS, men desverre ikke på det tidspuktet.

http://www.luerkens.homepage.t-online.de/peter/ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...