Gå til innhold

Idylliske Sandane.


Anbefalte innlegg

Det var i 1986. Firmaet jeg jobbet i besluttet å sende meg på kurs i Anaheim CA. i 3 uker, som jeg fikk forlenget med en uke ferie med betalt hotell og leiebil. Jeg brukte selvfølgelig all ledig tid på flyplasser i området, deriblant Chino. Der traff jeg en fyr ved navn Hartley Foldstad. Norskettet flyver som brukte ukedagene på å fly tur retur Hawai- LA og all fritid på Stearman. Han hadde 3 stk, som han hadde restaurert selv. 2 med 220 hk Lycoming, og en med 450 hk P&W. Han drev også med skoling og utleie. Så jeg brukte vær ledig krone jeg hadde på å fly hos han, og fikk utsjekk på halejul, Stearman N2S, og acro.

Må gå nå, men kan godt fortelle mer en annen gang, hvis noen har lyst til å lese.

  • Like 7
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastiske og realistiske bilder.

Bruker å se en del flightsim bilder, men dette er utrolig `bakoversveis, dra meg i fuglekasse` bilder. Virkelig imponerende, og et flott fly. Tenker jeg brummer godt i virkeligheten...🛩️

 

Når jeg ser på denne flytypen minner det meg om litt ZZ Top fyr på en gammel motorsykkel fra 50-tallet

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...