Per Aage Skrevet 9. januar 2022 Del Skrevet 9. januar 2022 Jeg hadde problemer med at alle kontroller sluttet å virke etter noen minutter i lufte. Det var ikke bare yoke, throttle og pedaler, men også tastaturet. Til slutt reinstallerte jeg Windows 10 med oppdateringer, drivere fra Honeycomb og Xbox. Det som nå skjer er at jeg ikke får installert MSFS2020. Jeg finner ikke ut av hvorfor det feiler fordi jeg får ingen meningsfulle feilmeldinger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Aage Skrevet 9. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2022 Nå kan feilmeldingene tyde på at det har noe med rettigheter å gjøre, men som administrator på egen PC skulle jeg jo ha nok rettigheter til å skrive til alle diskene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Aage Skrevet 10. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2022 Fikk ei ny feilmelding som jeg fant løsning til på Youtube. Ny nedlasting har nå startet, men jeg har foreløpig bare 50Mb linje så det tar sin tid 🙂- Krysser fingrene for at det fungerer når nedlastingen er ferdig. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Aage Skrevet 13. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2022 Nå får jeg kjørt simulatoren, men får ikke lys i Throttle quadrant (Honeycomb). På nettet finner jeg flere som sier jeg må kjøre AFC_Bridge.exe, men jeg klarer ikke å finne den på PCen og heller ikke hvor den ev. kan lastes ned. Kan noen hjelpe meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 13. januar 2022 Del Skrevet 13. januar 2022 Installer heller denne: https://flightsim.to/file/21253/better-bravo-lights Da har du mulighet til å sette opp egne profiler for de forskjellige flyene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Aage Skrevet 13. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2022 Nydelig, takk. Nå fant jeg ut av dette med throttelen. Jeg installerte softwaren på nytt. Hadde gjort et eller annet feil under første installasjon. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.