Gå til innhold

Må jeg kjøpe MSFS2020 en gang til hvis jeg vil gå over til Steam fra Xbox?


Per Aage

Anbefalte innlegg

Nie, dessverre - dette er to forskjellige "produkter". Du kan bruke MSFS på PC uten å kjøpe den på nytt, men du må da laste den ned gjennom Microsoft Store.

Når det er sagt er det ikke store forskjellen. Jeg har Steam og opplaver at andre har endel trøbbel med å få i gang oppdateringer om de har MS Store-versjonen, men i seg selv er produktene helt like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kom en oppdatering denne uken og nå er det håpløst å fly. Stadig opplever jeg at yoke og/eller throttle quadrant mistet kontakten/kontrollen. Det kan være kortere eller lengre perioder, altså fra sekunder til mange minutter. Jeg kan fly litt på autopiloten, men hvis jeg prøver å skru den av så blir det nesten umulig å kontrollere flyet etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres litt rart ut at Steam-varianten skal gi deg bedre kvalitet, men Microsofts veier er uransakelige. Regner med at du har prøvd de vanlige tingene som reinstallasjon?

Uansett, om du går for Steam må du kjøpe MSFS på nytt.

Om du trenger noen tips til de problemene du har anbefaler jeg å lage en ny tråd - det er ganske mange her inne som har god peiling rundt problemer som oppstår. Det er også mulig å opprette en support-ticket hos Microsoft.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...