Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 6. januar 2022 Premium Medlem Del Skrevet 6. januar 2022 Har fulgt utviklingen på denne i noen år nå, og kan nesten ikke tro at det kommer for salg i morgen. Dette blir vel den mest avanserte og best simulerte flymodellen noensinne, uavhengig av platform, så jeg gleder meg. Jeg mener når man simulerer oksygen i piloten blod under trykkfall, så tenker jeg vi er på et litt annet nivå enn tidligere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cropduster81 Skrevet 6. januar 2022 Del Skrevet 6. januar 2022 Ja dette er et rått prosjekt :). Hadde egentlig ikke tenkt å kjøpe, men når jeg ser hva de har gjort her klarer jeg ikke la være. Blir veldig gøy å teste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 6. januar 2022 Del Skrevet 6. januar 2022 Pricy sak, bør være bra! https://fselite.net/content/hot-start-challenger-650-priced-at-114-95/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 6. januar 2022 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 6. januar 2022 Ja, dvs. prisen er innenfor det jeg er vant til for komplekse flymaskiner i X-plane og P3D, men på Discord sa de at de antok i hvert fall ikke ville overstige 100$, så jeg tror en del føler seg litt skuffet. Jeg ble selv også litt overrasket. Samtidig er det jo ikke akkurat slik at utvikleren henter i barnehagen i en Ferrari, så jeg åpner lommeboken uansett Jeg kan jo melde på lørdag om den svarer til forventningene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 6. januar 2022 Del Skrevet 6. januar 2022 Ja, har ingenting i mot å betale store penger for gode fly til simmen! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.