Gå til innhold

F-35 Ligntning II, sim og real .


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Ambisiøs tittel 😅 ,  men siden æ hadde noen bilder av en norsk F-35, kunne det være artig å sammenligne denne med FS-utgaven.  IndiaFoxtEcho sin modell har blitt veldig bra,  så det skal bli spennende å bli bedre kjent med den etter hvert,  og kanskje ekstra spennende når man også får et hangarskip i tillegg ;) .

Den tydeligste forskjellen fra real til sim,  er at de norske F-35 har en "kuppel" på halen ( ...som rommer bremseskjerm?? ),  ellers har Dino gjort en meget grundig kopi av virkeligheten.  Jeg valgte selvsagt å starte fra Bodø AB,  hvor F-35 egentlig skulle hatt sin base...........😎

sim.jpg

sim1.jpg

sim2.jpg

sim3.jpg

sim4.jpg

sim5.jpg

sim6.jpg

sim7.jpg

sim8.jpg

sim9.jpg

sim10.jpg

sim11.jpg

sim12.jpg

  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Sitat

Dritstilig! Er det verdt å svi av noen 100-lapper for maskinen etter din mening? 🙂

Takktakk :) ,  ja absolutt,  hvis du er interessert i siste generasjon jagerfly,  er denne modellen verdt sine 100-lapper.  Den gir en solid flyfeeling,  og utvikleren er kjent for å oppgradere sine modeller i takt med utviklingen av MSFS :)  

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
2 timer siden skrev MagTvei:

Og du får alle 3 utgavene, A, B og C, alle med forskjellige modeller og CTOL, VTOL og STOL egenskaper!

Er dog litt plaget med CTD, men det fikses sikkert snart.

Ja her må noe gjøres. Blir heven ut etter noen minutter.??? Hva kan det skyldes? ikke hvet jeg. 😒👎👎👎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
1 time siden skrev Steinar Bakke.:

Ja her må noe gjøres. Blir heven ut etter noen minutter.??? Hva kan det skyldes? ikke hvet jeg. 😒👎👎👎

Kan det lønne seg og avinstalele og så instalere på nytt. Opplever noen andre å bli kastet ut, når en klikker på noe.??? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
54 minutter siden skrev Steinar Bakke.:

Kan det lønne seg og avinstalele og så instalere på nytt. Opplever noen andre å bli kastet ut, når en klikker på noe.??? 

Det hjelpte å avinstalere og så ny nedladning og installasjon. PROBLEMET LØST.  😁👍

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
22 minutter siden skrev MagTvei:

Hjalp dessverre ikke hos meg 🤥

Det er så synd at vi til en hver tid, skal plages med denne hobbyen, som man betaler i dyre dommer for å kunne koble av med. Vi får se om det er noe i oppdateringen i dag, som kan hjelpe på noe, til det bedre. 😣

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det ja. Testet nå med bare F-35 i communitymappa, uten skyer og start fra Bodø mot Svolvær. Fikk CTD da jeg nærmet meg ENSH. Kan kanskje ha noe med RAM eller CPU å gjøre? Mistenker at den store skjermen i cockpit suger masse datakraft. Ser stor forskjell på  DevMode FPS displayet (CPU) ved bytte fra utv. til innv. view.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
1 time siden skrev MagTvei:

Håper det ja. Testet nå med bare F-35 i communitymappa, uten skyer og start fra Bodø mot Svolvær. Fikk CTD da jeg nærmet meg ENSH. Kan kanskje ha noe med RAM eller CPU å gjøre? Mistenker at den store skjermen i cockpit suger masse datakraft. Ser stor forskjell på  DevMode FPS displayet (CPU) ved bytte fra utv. til innv. view.

Er det feil med tail hooken på A-modellen. Hvilken taster er opp og ned. Jeg stod for takeoff, og plutselig falt tail hooken ned.???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...