Benjamin Hennes Skrevet 3. januar 2022 Del Skrevet 3. januar 2022 God morgen, har fått lagt inn MSFS via gamepass for å teste ut før evt kjøp. Sitter med en vanilla install og tar gjerne imot tips til hva jeg trenger for å gjøre Norge best mulig. Har sett det er mye tilgjengelig, og at det er enkelt å legge inn ting. Men igjen, er ny i denne simmen og mangler sikkert mye som jeg ikke kommer på alene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 3. januar 2022 Premium Medlem Del Skrevet 3. januar 2022 En begynnelse bare å plukke her masse snadder https://flightsim.to/by-country/NO/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 3. januar 2022 Premium Medlem Del Skrevet 3. januar 2022 Kanskje enklere å gå her https://www.google.com/maps/d/u/0/edit?mid=1GH_lBArFGdyXF9mKREOOXC1a7ZI6MqDa&usp=sharing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 3. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2022 Herlig, Robert. Takker så mye. Jeg ser jeg har en world update til nordics liggende under mulige nedlastinger inne i simmen. Antar den skal rett inn og så pøse på ellers med det jeg finner på de sidene? Veldig overrasket over hvor godt min 2700k og 980ti faktisk drar unna med denne simmen også, utrolig hvor langt utviklingen har kommet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 3. januar 2022 Premium Medlem Del Skrevet 3. januar 2022 Stemmer det Nordic må du ha med 😉 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 3. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2022 Takker, Robert. Visste som vanlig det ville komme gode forslag her inne. Vil nordic update fikse opp f.eks Bergen slik at jeg ikke trenger de fixene jeg ser ligger på noen av de sidene her inne og de linkene du har sendt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 3. januar 2022 Premium Medlem Del Skrevet 3. januar 2022 Nordic er generelt hele nordic Bergenfix er localt rettere sagt fleslandfix Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 3. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2022 Greit å vite. Tenker ikke laste så altfor mye inn, så hvis du skal si noen musthaves for å få det opp på et greit brukendes nivå for Norge, hva tenker du jeg bør få inn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 3. januar 2022 Premium Medlem Del Skrevet 3. januar 2022 Hva skal du fly småfly eller "busser" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 3. januar 2022 Del Skrevet 3. januar 2022 Mine tips: Treefix for det området du skal fly (finnes både for nordvest, nord-norge etc) Flyplasser for avgang og landing, med evt. tilleggspakker som den flyplassen anbefaler Scenery for avgang og landing om det finnes - noen har også 3D scenery, som f.eks. Ålesund, og kan være artig å ha med. Også scenery underveis om du flyr lavt, f.eks. broer 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 3. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2022 2 minutter siden skrev Robert Hulthin: Hva skal du fly småfly eller "busser" Blir fort en liten kombinasjon, men først og fremst i begynnelsen så blir det nok litt low and slow for å se meg litt rundt. Dag, var vel noe sånt jeg tenkte meg selv også, takker 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 3. januar 2022 Del Skrevet 3. januar 2022 Ja, MSFS i standardversjon (Nordic scenery) er såpass bra på VFR-siden at det ikke behøves så mye annet enn det jeg skrev over. Jeg bruker å si at nå har jeg fått og prøvd MSFS, så nå kan jeg dø lykkelig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.