Gå til innhold

Live preview av Twin Otter fra Aerosoft


Anbefalte innlegg

Flott video! Men Aerosoft burde gjøre noe med realismen. Å starte motoren med "fuel on" vil gi umiddelbar hotstart og full brann i motorene. Hadde håpet at noe så grunnleggende som dette var på plass da jeg mener dem sa det for lenge siden på forumet til Aerosoft. Håper derfor dette er en fra en tidlig beta. 

Asobo burde forøvrig få på plass propell animasjoner som ser ut som noe fra rundt 2022 og ikke 1999. Er også problemer med animasjoner under oppstart der ting går i ulike stadium slik som i FSX. Småting, men det står liksom ikke helt i stil med resten av simmen som har topp moderne grafikk. Rapporterte dette inn for lenge siden så er bare å sette seg ned og håpe på at det blir fikset :ph34r:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt, lastet ned og klar.

Irriterende at det er så mange timer mellom nå og til jobben er ferdig, middag lagd og servert til barn som heller vil kaste den i taket, og barn som endelig er i seng.

Får heller fundere hvor jeg skal fly i mellom tiden. Kunne tenkt meg Widerøe liverie da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden skrev Morten:

Kjøpt, lastet ned og klar.

Irriterende at det er så mange timer mellom nå og til jobben er ferdig, middag lagd og servert til barn som heller vil kaste den i taket, og barn som endelig er i seng.

Får heller fundere hvor jeg skal fly i mellom tiden. Kunne tenkt meg Widerøe liverie da?

Må jo være noen fordeler med å være pensjonist, hehe.

Kommer nok Widerøe livery etterhvert, allerede en som har lastet opp Loganair på Flightsim.to

  • Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden skrev Frank Kristiansen:

Jeg opplevde feil med høydemåler på min første tur. Sto 3000 fot på instrumenter og autopilot, men reell høyde var 4700 fot. Får prøve igjen i morgen...

Er haugevis av problemer med lyd og motorsimulering samt en rekke annet. Venter på noen oppdateringer før det blir flydd særlig mer i den. Utover det er den fantastisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistenker problemet jeg hadde kanskje har med knapper på honeycomb utstyret mitt som er i konflikt med hverandre. I allefall noe å sjekke ut.  Ser ikke ut som noen andre har samme problem, så kan være lokalt :(

Synes flyet alt i alt oppleves som fantastisk. Bare jeg får autopiloten til å fungere i tillegg til Garmin 530, så blir det veldig bra. 

 

Men skjønte aldri helt hvorfor  motor nr 2 som forsøkes startet dør ut om man har fuel selector på normal og bare drivstoff i høyre tank (som vel kanskje ikke er lurt. men FS2020 valgte det for meg uten at jeg var klar over det. Yes, så ikke så nøye på venstre fuel indicator). Men om jeg skrur fuel on off spaken frem og tilbake i høy hastighet starter motor 2 likevel inntil den når samme rpm, n5 osv som motor 1... også dør den. Er fuel selector til normal ikke nok drivstoff for begge motorene samtidig. Litt forvirrende. Det forsinket takeoff med 1,5 time i går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden skrev Robert Hulthin:

Synd å høre om så mye problemer avventer handel til de får skikk på den 🙄

Venter i spenning om Dag Baardsen som skal fly hjem med sin maskin klarer seg ‘over dammen’ uten problemer….først legg gikk vist greit😉 Du får ta med dingy flåte så du kan kaste uti fra din maskin om du følger han med TBM eller Kodak’ n i tilfelle han blir våt på beina !

  • Haha 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden skrev Dag Baardsen:

Mente dingy var noe man hadde festet på rompa i riktig gamle dager - les WW2

Je mener det var noe slikt ja ! Mener ivrige hobbyfiskere har utviklet dette konseptet videre, er det bellyboat de kaller d ? 🥴

  • Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde standard skulle heves betraktelig over Fsx/P3d tiden med dette flyet. Sannheten er at det er dårligere en p3d versjonen. Lagd kun for Xbox fansen.. Det eneste som er bra på dette flyet er 3D modellen og teksturer, resten er bare møkk.

1.Lydene er totalt forkastelige.

2.Ingen simulering av feather/unfeather.

3.Ingen beta range.

4.Dårlig propell animasjon.

5.Når man aktiverer starter så høres forbrenningen av fuel i motor før fuel er introdusert.

Bare for å nevne noen.

 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...